Mirann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 - Stå opp tidlig om morgenen - Mørket - Være hjemme alene - Melk - Migrene - Urettferdighet! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (...) Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre (...) Ah! Hvordan kunne jeg glemme denne? For de som ikke vet det, så kan dette som regel fikses ved å snurre det ytterste laget en gang rundt rullen. Seriøst...jeg hiver alltid dasspairet når det blir sånn feil Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen. ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest kor langt fra skolen bor du då? ca 4 mil Jeg kondolerer. Det burde opprettes et støttefond for folk med lang vei fra skolen. Jeg hadde en time med buss i fjor noe jeg syntes var langt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (...) Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre (...) Ah! Hvordan kunne jeg glemme denne? du vet det er fordi du kun har dratt litt i det ene tørket så det har blitt forskøvet en runde? innsekter er verste jeg vet. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) (...) Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre (...) Ah! Hvordan kunne jeg glemme denne? du vet det er fordi du kun har dratt litt i det ene tørket så det har blitt forskøvet en runde? Seff, men allikevel irriterende at det skjer. Troubleshooting: Dra det ytterste laget en gang rundt og dra av ruta som har blitt en-lags. EDIT: Stod visst på forrige side, det... Endret 25. september 2005 av johnj Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Våknet en natt da jeg var liten og skulle på do. Så så jeg mot vinduet og mente jeg så en mann med en gassmaske fra andre verdenskrig. Ble ganske redd da. Men morgene etter så visste det seg at det var bare dressjakka til min far :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen. ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest kor langt fra skolen bor du då? ca 4 mil Jeg kondolerer. Det burde opprettes et støttefond for folk med lang vei fra skolen. Jeg hadde en time med buss i fjor noe jeg syntes var langt. neida det går så fint så som jeg har skrevet i blink profilen min: hvordan kan det ha seg at jeg kjeder meg mer hjemme en jeg gjør på skolen? jeg trenger et liv desuten digger jeg å sitte på bussen og bare se ut av vinduet og tenke samtidig som jeg har på mp3 spilleren Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sterkt sollys i øynene. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Frp, gamle gymsko, gitarstrenger som ryker, windows og brødsmuler i avisa Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Folk som ikke tåler at du snakker, og avbryter eller fokker med noe for å få deg til å tie Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 KrF Skole kl. 08:00 Søndagskvelder da jeg ikke kan tenke på annet enn skole Alt som har med kollektivtrafikk og gjøre ++++ alt jeg ikke husker... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fugler. Det finnes helt seriøst ikke noe som er eklere enn de dyrene. Dårlig lukt. Det er nesten like gale som fugler. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Folk som har en tendens til å avslutte postene sine med brukernavnet sitt. Tchernobog. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fjortis bærter som kjører rundt med typen på 20. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Å bli gammel. Noen ganger føler du nesten forfallet dag for dag. + Hvorfor tror "alle" ungdommer de er så tøffe når det er fulle på et utested. Er det mangelen på sex som gjør at man må drikke så mye for å kompensere ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ex. Phil-oppgaver og rapport i kognitiv psykologi. Zzz Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 De som klager på migrene når de har vanlig hodepine Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 FRP Lave dørstokker Folk som tror de er autoritære Fioliner Snus og røyk Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Våknet en natt da jeg var liten og skulle på do. Så så jeg mot vinduet og mente jeg så en mann med en gassmaske fra andre verdenskrig. Ble ganske redd da. Men morgene etter så visste det seg at det var bare dressjakka til min far :!: Er det det verste du vet? Å tro at dressjakka til faren din er en mann med gassmaske? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fugler. Det finnes helt seriøst ikke noe som er eklere enn de dyrene. Enig! Hvordan kunne jeg glemme fulger?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå