Fl@meboy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) ja topic sier det meste;) Det verste jeg vet er at pappa har vært i fengsel.... jeg sier ikke hvorfor Endret 25. september 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vått dusjforheng som klistrer seg fast til hårete legger. Ingen over, ingen ved siden. Up and coming: Pistasj-is, Mira Craig og bæreposer med hankene på kortsiden. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kliss på fingrene! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen. ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kliss på fingrene! Å gud, jeg er enig! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen. ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest kor langt fra skolen bor du då? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kanskje han er Morder uten at han vil fortelle deg det hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen. ahh jeg kan jo trøste deg med å si at jeg skal opp klokka 5:45 hver dag verste jeg vet er at jeg altid kommer hjem med blå merke og sår og knekt tan ol. etter fest kor langt fra skolen bor du då? ca 4 mil Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kvinner som svetter og lukter vondt! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Kurv-stoler, papirposer, penner med slik "fingerpute" på, jamba, flyfilmene i pausene på discovery, kollektivtrafikken i Norge, Knitreplast, dusjforheng, gå med dongeri når det er varmt, februar, den greia som holder ark på plass i ringpermer, grove rundstykker, hvorfor vi har to like smileyer på forumet ( ), mørkt/grovt kladdepapir, Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre, kokkossjokolade, gensere ++++++ Edit: Hockeysveis, sånn hesthale i nakken når resten er kort, vanlig chips, sursøt saus, fisker, sjokoladepålegg, folk med masse skulderhår, monobryn, stå i kø, være klissete på fingrene, smuler i senga, slaps, fluer, måker, boybands, folyfoniske ringetoner, vente, å ikke vite hvor mye klokken er, is som er smeltet og fryst igjen, stress, dansker, å ha gått leeeenge for så å finne ut at man ikke er halvveis, fotball, håndball, superkristne, brunost, tran, OTTAR, vaklende stoler, fahrenheit og inches og stones og ounces og alt det der, nintendo, nazisme, rassisme, monarki, internettreklame, klissete ris, teletubbies, tegnefilmene for tiden (var mye bedre og morsommere når jeg var liten), norges prisnivå, hår som alltid kommer på svarte klær, Endret 25. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (...) Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre (...) Ah! Hvordan kunne jeg glemme denne? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det verste jeg vet er å grunnrake basmen. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det verste jeg vet er å grunnrake basmen. "Det fikk en 34 år gammal mann erfare" :!: Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det verste jeg kunne ha tenkt meg var å ha på meg klamme kle, og ligge i en sovepose en hel natt...!! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 2GEO, hun som var læreren min i 2GEO, LAG, undervisning i obligatiorisk andre fremmedspråk, atelery strikes som bare dreper meg og ingen andre, folk som Haxer, sykdom og død, allergi, bugs, microsoft, FRP, vanilje kola. kunne sikkert kommet på flere ting, men jeg er ganske fornøyd med listen. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (...) Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre (...) Ah! Hvordan kunne jeg glemme denne? For de som ikke vet det, så kan dette som regel fikses ved å snurre det ytterste laget en gang rundt rullen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Snobber. Oh you will hate me.. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gå tur i skogen og få spindelvev i ansiktet. Misliker det sterkt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Våknet en natt da jeg var liten og skulle på do. Så så jeg mot vinduet og mente jeg så en mann med en gassmaske fra andre verdenskrig. Ble ganske redd da. Men morgene etter så visste det seg at det var bare dressjakka til min far :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå