pine Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg fikk ikke økning, og jeg skal dermed betale kun halv pris for alle de dagene før jeg får den. Det er en GRATIS oppgradering. Dermed har du ikke mulighet å kreve en sjit. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei, det er det ikke - det er nye hastigheter som alle abonnentene får! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Men herre da.. Det skjer jo ingenting her.. Har sendt dem epost for hundre år siden. Men de svarer jo aldri på dem Å Ringe er i allefall ikke aktuelt.!! Hm.. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg ringte..... de sa at de skal oppgradere i løpet av 2-3 uker(!). Hallo, nå er det oktober, og de skulle oppgradert linjene i september. Møkka bedrift, sier jeg.... nå er det mindre enn en måned til jeg bytter leverandør, så jeg kan leve med den gamle hastigheten.. I tillegg har jeg sendt email til fakturaavdeling hvor jeg skriver at jeg skal betale halvparten av prisen for hver eneste dag i oktober frem til jeg får dobbel hastight. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg sendte en epost og spurte.. Det tar faen meg over en måned før man får svar.. og jeg venter fortsatt på svar Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fikk mail om at jeg skulle gå fra 4500 til 8000. Ringte dem for to uker siden, og de sa at nei, jeg skulle bare få opp til 5500 pga Ownersbuy. Øh, jaha. Jeg kan godt betale 50kr mer per måned for 8000, sier jeg. Nei, det måtte jeg vente med, på grunn av noe nye priser. Har fått 300Kbit økning. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Samme problem hos meg, skulle og få 8000 fra 4500, noe som ikke har skjedd. Bor i Oslo. Har sendt mail for noen uker siden, men intet håp om å få svar på den egentlig... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Fikk mail om at jeg skulle gå fra 4500 til 8000. Ringte dem for to uker siden, og de sa at nei, jeg skulle bare få opp til 5500 pga Ownersbuy. Øh, jaha. Jeg kan godt betale 50kr mer per måned for 8000, sier jeg. Nei, det måtte jeg vente med, på grunn av noe nye priser. Har fått 300Kbit økning. 5037895[/snapback] *Mumle noe stygt om diverse genitiala og varme plasser* Jeg er medlem av Ownersbuy jeg også.. Skal vi straffes for dette? Føkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå