murdoc Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg fikk en printer med da jeg kjøpte min dell i6000, og jeg lurte egentlig bare på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt black-patroner til den var usikker på om denne posten burde vært under denne kategorien, så beklager m den er feil :S Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dell - Software & Peripherals kan kanskje være en god plass å starte. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 vell jeg lurte egentlig på om det var andre plasser enn hos dell. forklarte meg vist extremt dårlig :/ glemte faktisk og skrive det :o Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) vell jeg lurte egentlig på om det var andre plasser enn hos dell. forklarte meg vist extremt dårlig :/ glemte faktisk og skrive det :o Nope, det er derfor de gir bort printerene...siden du KUN får kjøpt toner/blekk til printerene hos Dell..... Er jo ofte en grunn til at ett firma blir verdens største Skal hente en Dell laserprinter 1100 i dag, og blir spennende å se hvor bra den egentlig er. fikk den gratis, men ser jo at når toneren går tom må jeg ut med ca 500 kroner, så de tjener jo på meg i lengden. Prisen på printerene er jo uansett så lave nå at før de fant ut å gi oss blekk/toner med redusert innhold sammen med printerene, så lønte det seg jo i noen tilfeller å kjøpe ny printer i stedenfor å kjøpe blekk/toner.... Endret 29. september 2005 av myhken2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå