Gå til innhold

Lite problem med GD bildet mitt

Anbefalte innlegg

Lokaltog: Greit for deg at jeg også har tempratur på min?

Jeg nekter deg det selvfølgelig ikke (hvem har vel copyright på offentlig værdata fra værsatelitter?), men jeg vil utvilsomt synes at du er ubegripelig fantasiløs om du har det. Og det er litt teit, for da må jeg finne et nytt konsept - og det er jeg alt for lat til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke hermer etter Lokaltog sin avatar.. Du trenger ikke være et geni for å komme på en dynamisk avatar, og jeg vil ha klokke og dato, hva er herming i det?

Nei karer, jeg har det jeg lager og hermer ikke... Jeg har respekt for Lokaltog fordi han har mange gode ideer, men jeg hermer ikke av den grunn.

Lenke til kommentar

Jeg lagde min ihvertfall sånn som jeg så ideen min for meg, selvfølgelig var det å bruke GD en idè jeg fikk av å se Lokaltog sin, men geez er ikke no vits å påstå ting du helt ærlig ikke kan vite noe om. Du vet ikke hva jeg tenker og gjør.

Jeg har respekt for Lokaltog og alt jeg har sett av hans arbeid, men ikke påstå at jeg hermer av den grunn..

Ser ikke ut som den funker lenger heller (min altså).

Lenke til kommentar
Uff, skal alle plutselig ha sånn her avatar nå... Da er det jo ikke noe kult lenger. :hm:

Akkurat som flodhest-klubben. :p Men tviler på at dette tar like av som den da. Men jeg skal hvert fall prøve å se om jeg får det til. :)

Ikke akkurat. Flodhetsklubben bestod av en skokk av meningsløse og ofte gørrstygge avatarer. Disse avatarene er det litt stil over.

:whistle:

Lenke til kommentar

Når dere skal herme etter "Lokaltog" sin idè. Hvorfor hermer dere da totalt (..det ser jo ut som de er akkurat like som "Lokaltog" sin, men uten temp og med en annen farge.) Kan dere ikke lage et dere eget lage et eget designe ihvertfall. Selve meningen med avatarer er jo at man skal kjenne igjen folk, og det gjør man jo ikke når alle nesten har lik avatar.

Lenke til kommentar

Ok. Jeg gidder ikke lage noen big deal ut av det her, siden jeg tross alt har lagt ut en guide som beskriver den grunnleggende fremgangsmåten for å lage dynamiske avatarer til forum som hw.no. Likevel ergrer det meg litt, siden det eneste som kommer frem i denne tråden er noe jeg mener er dårlige kopier av samme avatar. Hva med å flytte litt på klokka? Vise en analog klokke, kanskje? Droppe klokke og heller vise IP? (Bra, ????, jeg liker folk som ikke følger strømmen.) Det skal så lite til, og det er bare for dumt når 3-4 stykker skal ha en tilnærmet lik avatar, med klokke på toppen, der klokka gjerne går litt forskjellig på alle tre. Skjønner dere hva jeg mener?

Lokaltog - du har vel vært med en stund, og hvis det er en ting som er sikkert på nettet, så er det at folk hermer litt. Regner med at du selv gjør det samme, du henter vel også inspirasjon fra andre sider og designere... gjør du ikke?

Erru gæærn, klart nye idéer springer ut av gamle idéer, men likevel. En ny idé er gjerne en som revolusjonerer/fornyer en gammel idé, her synes jeg det bare er ett skritt tilbake. Er du ikke enig? :)

Men som sagt, det bryr meg ikke voldsomt mye. Det eneste jeg vil si er følgende: Prøv å komme med en ny idé, eller iallefall noe som avviker litt mer fra min (det er vel samme font-størrelse på alle avatarene her også) - og de som ikke gidder det, men synes det er helt knall med en kopi av en kopi av en kopi som avatar:

SUCK BALLS.

Lenke til kommentar
Slenger emg på lasset og lager en jeg og.

Lokaltog: Greit for deg at jeg også har tempratur på min?

Først tenkte jeg på det som gikk på TV akkurat nå, men hvis nanvet på programmet blir for lang er det ikke like fint.

Hvordan finner du et hva som er på tv ? :dribble:

sol.no/tv feks

Lenke til kommentar
Lokaltog - du har vel vært med en stund, og hvis det er en ting som er sikkert på nettet, så er det at folk hermer litt. Regner med at du selv gjør det samme, du henter vel også inspirasjon fra andre sider og designere... gjør du ikke?

Erru gæærn, klart nye idéer springer ut av gamle idéer, men likevel. En ny idé er gjerne en som revolusjonerer/fornyer en gammel idé, her synes jeg det bare er ett skritt tilbake. Er du ikke enig? :)

Her må jeg nok si at jeg forhastet meg litt. Ser at det er noen som er veldig på grensen til plagiat her på forumet!

Scriptet er for lite for å være særlig beskyttet av åndsverksloven, men når de har nesten like design også så er det rett før de tramper over.

Lenke til kommentar

Lokaltog ok. Jeg skal lage noe som ikke minner om din, men klokke skal jeg ha uansett, bare i mindre font.

Hva jeg skal gjøre vet jeg ikke enda, men vent og se så skal jeg komme opp med et eller annet.

--------

EDIT:

Nå er den enda, og nå syns jeg det er min ide.

Endret av uranus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Enklere å hjelpe hvis du sier HVA du ikke får til. Feilmeldinger ol.

5097344[/snapback]

Får denne feilmld.

<br />
<b>Warning</b>:  main(0): failed to open stream: No such file or directory in <b>/mnt/home2/f/fn/fnr2184/public_html/avtar/mrjic.jpg</b> on line <b>16</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  main(): Failed opening '0' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in <b>/mnt/home2/f/fn/fnr2184/public_html/avtar/mrjic.jpg</b> on line <b>16</b><br />

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...