0lav Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Link til avataren din her fredeil.. Som du ser så ble det litt rart med musikk teksten osv.. Resten står i pm jeg sendte deg... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Fint å se at mitt lille problem som ble ordnet opp i ble noe kjekt for dere andre å se =) Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) :D edit: Sånn her er scriptet mitt til nå viss det er noen som lurer <?php header("Content-type: image/png"); $bruker = "fredeil"; $error = "Ingenting"; $file = @ file_get_contents("http://ws.audioscrobbler.com/txt/recent/$bruker" ); if ($file ) { //Me1nhold.com $file = explode("\\n" , $file ); if (strlen($file [ 1 ] ) == 0 ) { $dato = $error; } else { $dato = $file [ 1 ]; } } $im = imagecreatefrompng("avatar.png" ); $color = imagecolorallocate($im , 000 , 000 , 000 ); $px2 = 25; $py2 = 80; $font = 'tahoma.ttf'; imagettftext($im , 8 , 0 , $px2 , $py2 , $color , $font , $dato ); imagepng($im ); imagedestroy($im ); ?> Denne finner ut hva jeg hører på du må være http://last.fm bruker for og finne ut hva du hører på Endret 29. september 2005 av fredeil Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ikke verst det der må jeg si. Imponert Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) hehe .... Endret 9. oktober 2005 av fredeil Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Uff, skal alle plutselig ha sånn her avatar nå... Da er det jo ikke noe kult lenger. Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Uff, skal alle plutselig ha sånn her avatar nå... Da er det jo ikke noe kult lenger. Hehe , blir vell sant det da Var bra når bare noen hadde det Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Uff, skal alle plutselig ha sånn her avatar nå... Da er det jo ikke noe kult lenger. Nei, men nå vet i hvert fall folk om denne metoden. Og det er ikke bare nyttig til bruk i avatarer, metoden kan jo også brukes til andre formål. Det negative for akkurat deg er jo at nå er du ikke "spesiell" lengre. Nå er du bare vanlig Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Link til avataren din her fredeil.. Som du ser så ble det litt rart med musikk teksten osv.. Resten står i pm jeg sendte deg... Er den ferdig? Var jo 139 x 100 pixels :S Lenke til kommentar
0lav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Link til avataren din her fredeil.. Som du ser så ble det litt rart med musikk teksten osv.. Resten står i pm jeg sendte deg... Er den ferdig? Var jo 139 x 100 pixels :S Eneste jeg har gjort er å hoste den.. Er ikke jeg men fredeli som har laget den.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Uff, skal alle plutselig ha sånn her avatar nå... Da er det jo ikke noe kult lenger. Akkurat som flodhest-klubben. Men tviler på at dette tar like av som den da. Men jeg skal hvert fall prøve å se om jeg får det til. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Uff, skal alle plutselig ha sånn her avatar nå... Da er det jo ikke noe kult lenger. Akkurat som flodhest-klubben. Men tviler på at dette tar like av som den da. Men jeg skal hvert fall prøve å se om jeg får det til. Ikke akkurat. Flodhetsklubben bestod av en skokk av meningsløse og ofte gørrstygge avatarer. Disse avatarene er det litt stil over. Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Link til avataren din her fredeil.. Som du ser så ble det litt rart med musikk teksten osv.. Resten står i pm jeg sendte deg... Er den ferdig? Var jo 139 x 100 pixels :S Nope , den er nok ikke færdig , men vanskelig når man ikke kan uploade og alt selv Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nå fikk jeg meg server plass som jeg har passord til Her er hva jeg hører på http://home.no.net/yoshiman/avatar/fredeil.png Lenke til kommentar
0lav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kan jeg bare slette det som jeg hostet eller skal det ligge dær enda? Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kan jeg bare slette det som jeg hostet eller skal det ligge dær enda? Kan jo slette det , men tar jo ikke så stor plass Lenke til kommentar
0lav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du har rett i det thumbup.gif Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Lokaltog sin er spesiell forde fordi det er den vi kjenner til og den har temperatur osv. Genial idè Lokaltog og alle husker det =) Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Slenger emg på lasset og lager en jeg og. Lokaltog: Greit for deg at jeg også har tempratur på min? Først tenkte jeg på det som gikk på TV akkurat nå, men hvis nanvet på programmet blir for lang er det ikke like fint. Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Slenger emg på lasset og lager en jeg og. Lokaltog: Greit for deg at jeg også har tempratur på min? Først tenkte jeg på det som gikk på TV akkurat nå, men hvis nanvet på programmet blir for lang er det ikke like fint. Hvordan finner du et hva som er på tv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå