hermine Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei Jeg var borte en dag og noen har snoka i PCen min. Det var opprettet ny brukerkonto som heter ASP.net. Hva er dette og er det bare å fjerne? Hvorfor har dette blitt gjort i tilfelle? Kan personen få tilgang til PCen min på en enklere måte dersom dette er opprettet? Her er jeg heeeelt fjern, men synest hele greiene er litt merkelig, så jeg blir både paranoid og får noia..Er dette noe å bekymre seg for? Forresten så var også remote assistant knappen huka av av samme person.. Takker for hjelp Mvh LilleParanoia Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 http://www.kanebarton.com/Pages/Articles.V...=RandomPassword Lenke til kommentar
hermine Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 hm, det der forstod jeg ikke helt...jeg lurte jo ikke på noe som dreier seg om å lage passord...eller var det et hint til at jeg bør lage meg et? hehe... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei, på asp.net ligger linken til denne passord generator , tenkte på en sammenheng der, eller det kan være en uskyldig spøk ? Lenke til kommentar
hermine Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 hmmm....ok.. åjåj... blir litt stuss her jeg nå... Lenke til kommentar
hermine Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Og, for å si det sånn så er denne personen ekstype som virkelig er ute etter info av all slag.. så spm er igjen, har han noen mulighet til å koble seg opp mot min pc uten at jeg vil legge merke til det? Er her noen sammenheng med det jeg har opplyst til nå? Tror jeg må reinstallere etterhvert, men må likevel vite om her er noe gruff, for dette er jo ulovlig i tilfelle. Takker for seriøse svar. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei igjen, dette temaet er litt vanskelig å svare på her. tråden er mulig feilpostet og flyttes vel av moderator. Lenke til kommentar
hermine Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 ok, dette beklager jeg selvfølgelig. Hvor skulle jeg postet det i tilfelle? Lenke til kommentar
GnX Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg tror denne brukerkontoen "følger" med en oppdatering til XP, har akkurat den samme selv men husker ikke nøyaktig når den dukket opp. Lenke til kommentar
Elixyr Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei! ASP.net blir installert samtidig som du installerer Microsoft .Net Framework. Brukeren blir lagd for å kjøre asp.net service prosess som blir brukt i Microsoft's Internet Informasjon Service Dette er en konto som du ikke trenger og bekymre deg for. -Tore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå