mokkabønne Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva er forskjellen på en SATA2 og en vanlig SATA disk? Lenke til kommentar
_BOFH_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det er vistnok ikke noe som heter SATA 2. Tror det var navnet på en arbeidsgruppe eller noe slikt - står noe om det i en annen tråd her på forumet som jeg leste for en tid tilbake. Det mange kaller SATA 2 er vel egentlig SATA 300 Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Overføringshastigheten er forskjellen. Teoretisk skal man kunne overføre mye mere data med SATA2. Men dette kommer an på hovekortet ditt.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er vel ingen som får utnyttet S-ata 2 sine egenskaper ennå? Lenke til kommentar
mokkabønne Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 ok. da blei det en vanlig SATA disk på meg gitt Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det var da en fryktelig dårlig emnetittel?! Rapportert. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Edit: forresten vil jeg tippe om følgende artikkel: Ikke mer SATA II Endret 25. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg