nree Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Fixed: Har nå laget siden på nytt og alt utenom 1 ting ser ut til og funke med selve designet... I opera og IE (har ikke testet i flere) blir siden helt fin, mens i Firefox blir siden helt fucka... http://goggen.simplemachines.no/beta1.5/ Gammelt problem: Jeg holder på med ein iframe/html side i frontpage og litt i notepad... Jeg har lagdt inn iframen i ein tabell men iframen blir 3 ganger for liten Link til siden: http://goggen.simplemachines.no/beta1.5/index2.htm EDIT: Leif + vil IKKE ha kritikk på koden, oppbyggingen eller designet.. Endret 26. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Flott om du kan fortelle litt mer detaljert hva i alle dager du snakker om? Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Iframen som er på http://goggen.simplemachines.no/beta1.5/index2.htm skal være fra dær den er nå og til bunnen av siden. Den er nå 3 ganger forliten.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) MERKELIG!! Siden blir helt fin i opera, men ikke i firefox :S http://goggen.simplemachines.no/beta1.5/index2.htm I IE også, utenom at bildene ikke blir transperange... Endret 25. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vel koding blir forskjellig fra browser til browser. Må du bruke iframe? Ikke div med overflow: auto; ? Offtopic: Dette er min 1500. post Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Kan du forklare "div med overflow: auto;" EDIT: Er det html? Endret 25. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det er CSS og HTML... Der du nå har iframen din, kan du definere en div i stedet... Gi den en id, f.eks. overflow... Da har du altså: <div id="overflow"> <p>Innholdet i iFramen her</p> </div> div#overflow { overflow: auto; width: XXpx; /*ønsket bredde*/ height: XXpx; /*ønsket høyde*/ } Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Men hvordan setter jeg da inn navn på diven slik at når folk trykker på menyen kommer det opp dær? Og hvordan setter jeg inn siden som skal vises som første side? slik som "hovedsiden.htm" er nå.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Da bruker man et inkluderingsskript i f.eks php eller annet serverside språk. IFRAME er en uting, og like greit å venne deg av det med en gang Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Siden er i html og jeg har ingen planer om og lære PHP i nærmeste fremtid... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 IFRAME hører ikkje til i HTML. Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Neienei... Iframe hører til javascript, men uansett... Noen som kan hjelpe på det jeg spør om i steden for og skrive alt annet ein topic... Lenke til kommentar
resol Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 prøv pixeler istedet for prosent Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) skal prøve... nope... Tror jeg prøver og lage hele siden på nytt... Tror kansje tabellene har noe innvirkning siden jeg har brukt % på alle tabeller... Endret 26. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Lagde hele siden på nytt og samme feilen oppstod.. Jeg skrev inn pixler og jeg tror jeg bruker det alikevell Ny feil i første innlegg... Endret 26. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Jeg prøvde ein gang til på ein ny måte og dette funka bra Takk for all hjelp hittil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå