Masterstudent Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har prøvd med Pinnacle PCTV USB2 og med AVerMedia AVerTV USB2.0 Plus og det er samme reaksjon hver gang. Jeg kan se startvinduet men så kommer meldingen: "AVerMedia TV Application har et problem og må lukkes...". Det samme gjelder Pinnaclekortet. Jeg har bærbar med ATI Mobility Radeon 9600, P4 2,8. Installasjonen av begge programmene er smertefri og ser ut til å være vellykket. Kan ikke skjønne hva som er så galt... Konflikt i maskinen? Noen tips? Ikke akkurat superhacker heller, men trodde ikke det var nødvendig for å få igang et skittent TV-kort.. Hilfe bitte!! Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Du er sikker på at du har USB 2.0? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Eller at du har service pack innstalert? Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Har servicepack 2 installert (og usb2) Ser som sagt ut som at alt går greit i installasjonen, maskinen finner hardwaren når den plugges inn i usbporten og så videre. Er det noen superhemlige konfigurasjoner som må stilles inn? Ser ut som det er windows som ikke liker programmene, ikke at det er noe galt med softwaren til kortene. Takk for svar forresten. Frustrerende å sitte med dette når en ikke har stålkontroll selv... Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Dette hjelper vel ikke mye, men jeg har selv sittet med 3 pinnacle kort som jeg ikke har fått til å fungere, 2 på lån og et jeg kjøpte nytt. Pinnacle er vansklige kort innimellom. Mer hjelp kan jeg nok ikke gi. Lykke til ! Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Ja, ser at pinnacle virker håpløst. Har gått over til å forsøke få Averkortet til å fungere... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg kjører Pinnacle PCTV pro med sp2..har ingen problemer. Det eneste jeg installerte når kortet ble registrert var "kun" drivere også installerte jeg Intervideo Windvr 3 programmet. Alt fungerer fint Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Har nå installert alt en gang til, og får bilde og lyd i et par sekunder, sen kommer den samme feilmeldingen som blir beskrevet tidligere.. Får søke videre i andre forum, men takker for hjelp så langt. Kom gjerne med tips videre! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Siden du har prøvd to ulike tvkort på samme maskin så må feilen ligge her. Du kan ikke reinstallere XP på nytt ? Tror det fikser saken Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Har avinstallert alle drivere og slikt mellom at jeg prøvde kortene. Har heller ikke mulighet til å reinstallere xp.. Tror jeg driter i hele opplegget og kjøper meg en feit TV i stedenfor!! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har du prøvd å installere Pinnacle PPE?? Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Nope, har levert tilbaks Pinnacledritten... Sjekk ut forumsidene hos pinnacle! Tror ikke jeg vil ha så mye med dem å gjøre... Skikkelig bad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå