Gå til innhold

ny pc billig, uten skjerm. ikke krevende spill

Anbefalte innlegg

hei, jeg skal kjøpe en pc til nevøen min, 4 år.

vet det høres dumt ut, men han liker og spille data spill

spilla går i josefine, blåfjell, donald duck, ja sånne barnespill

skjerm har jeg, han trenger da alt annet.

så billig som mulig.

ps: hvilken sokkel burde jeg gå for?

Endret av alex91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med noe sånt som dette: Oppgraderingspakke AMD S754 Sempron 2800+, K8M800, 256MB DDR, VGA 1550 kr. Så kjøper du kabinett, harddisk(hvis du trenger), cd-/dvd-brenner og skjermkort i tillegg.

Er det ikke integrert vga i hket da?tror ikke egentlig en 4 åring trenger noe mer enn det,trådstarter vil jo ha alt billigst muligt og så :)

Integrert grafikk som bruker av systemminnet gjør at maskinen går tregere om flere programmer er startet samtidig eller om det er krevende spill. Maskinen vil sikkert bli benyttet til å se film og spille nyere spill etter hvert. Med nyere operativsystem vil ikke integrert grafikk holde, og etter min mening er det ikke godt nok selv i dag.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke helt hva denne 4åringen skal drive på med da utenom de spillene som ble nevnt tidligere, men jeg kjørte et nforce2 hk for en god stund siden som hadde et geforce 4mx integrert, og klarte fint å kjøre windows xp og spille spill som wc3 og cs og slikt, dog ikke med høyeste instillinger men sånn helt greit liksom. Desuten koster jo ikke 1 gig ram masse penger nå da 800 spenn kanskje for noen billige brikker?

Endret av ducmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...