ostov Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei! Jeg har en pc som jeg har nettop formatert. Jeg har prøvd masse med å innstalere forskjellige codecs ol (K-Lite Mega Codec Pack, Windows media player 10) Uansett hva jeg gjør så henger pc'en seg når jeg skal til å spille av en WMV fil. (Det har ikke noe å si åssen avspiller jeg bruker) Pc'en henger seg så pass at jeg må starte den på nytt. Hardware som er relativt: Nvidia geforce 6600 Creative SB live xxx? Lenke til kommentar
ostov Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Rimelig dust av meg laste ned den nyeste driveren som gjorde at det ikke funka. jaja, lasta ned en gammel driver og nå funker alt fett. Takk for hjelpa ostov! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om du hadde forsøkt andre grafikkdrivere;-) Jeg har også dårlig erfaring med de nyeste nvidia driverne til mitt FX5700 kort. Det ble mye hakking og slow motion. Bruker nå 71.84 som funker bra. Endret 25. september 2005 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå