Lanka Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har nå satt opp forum i phpbb2, i den sammenheng har jeg masse kategorier. Og under disse kategoriene har jeg underkategorier. Fks som Programmering er hovedkategori Web-design er underkategori. Det jeg vil er at alle hovedkategoriene skal ligge oppå hverandre slik : -> Hovedkategori -> Hovedkategori -> Hovedkategori Og ikke slik -> Hovedkategori -> Underkategori -> Underkategori -> Hovedkategori -> Underkategori -> Underkategori Så at når jeg klikker på en av hovedkategoriene, så skal underkategoriene komme. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Litt OT; men hvorfor er webdesign under programmering? Så til spørsmålet: I sånne tilfeller er det vel vanlig å bruke JavaScript? Eventuelt at du inkluderer submenyen med et serverside-språk? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Går det ikke ann å lage en class eller noe med en link og så bruker du span mellom linkene for å skjule/vise en div med linkene ved hjelp av hide funksjonen i css da? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 @ Mr. Berg : Om du ser over så ser du Forum -> Programmering ->Web-design,Html...... Det var det jeg mente. Finnes ikke javascript på nettet da ? Og i hvilken mappe legger jeg den?? @ Uranus : Nå sa du en god del ord jeg ikke skjønte her. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) @ Mr. Berg : Om du ser over så ser du Forum -> Programmering ->Web-design,Html...... Og hva forklarer det egentlig? Tror han har fått med seg det. Men hvorfor ligger webdesignforumet under programmering, når webdesign ikke er programmering? Edit: Og for å svare på spørsmålet ditt Mr.Berg må jo den eneste logiske forklaringa være at webdesign passer godt inn i denne kategorien. Vi holder på med nettsider for det meste, ja? At det står programmering er jo egentlig ikke nøye. Endret 25. september 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Se i Administrasjonspanelet om du finner noe. Vist ikke er http://phpbb2.no/ forumet veldig bra til slike spørsmål... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Er lite om det her i admin-panelet. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ja, så det... Spør på http://phpbb.no/ forumet... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Edit: Og for å svare på spørsmålet ditt Mr.Berg må jo den eneste logiske forklaringa være at webdesign passer godt inn i denne kategorien. Vi holder på med nettsider for det meste, ja? At det står programmering er jo egentlig ikke nøye. Vi skulle hatt en egen webutviklingskategori, eventuelt en kreativitet-kategori som omfattet mer enn bare bilder/bildebehandling... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 oki ? =P Så det er ingenting jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Enten må du til med JS som forandrer siden når den allerede er lastet, ellers må du til med serverside-språk som reloader siden med den aktuelle menyen osv... Hvordan aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Åja =/ Søren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå