VegardStr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 her, eg har en oppgave om å skrive et kåseri om å vær efotball supporter.. Noen som kan komme med ideer om hv aeg kan skrive? haster, den skal leveres inn i morgne tidlig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Skriv gjerne noe om det at å huske teksten eller å ikke kunne synge ikke har noe som helst å si, da det bare er høylytt skråling som gjelder :] Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 takk Loeve... Flere? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 er skrift størrelse 15 for stor? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Skriftstørrelse: 12 Font: Times New Roman Linjeavstand: Halvannen Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Skriftstørrelse: 12Font: Times New Roman Linjeavstand: Halvannen aldri i livet då blir jo stilen min halvert. Bruker no Verdana størrelse 14, og de synst eg passer fint. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Skriftstørrelse: 12Font: Times New Roman Linjeavstand: Halvannen aldri i livet då blir jo stilen min halvert. Bruker no Verdana størrelse 14, og de synst eg passer fint. Herregud. Stilen din blir jo ikke mindre da. LarsP sitt forslag er det mest korrekte. Ivertfall det som skal brukes i offentelige sektorer. Et forslag til selve teksten, kan være å skrive fotballsupporter. Slik at ikke selve oppgavetittelen er skrevet feil. edit: Nei, men i første innlegg er det skrevet i to ord. Endret 25. september 2005 av Mixel Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 les emnetittel då... har skrevet fotballsupporter som oppgave tittel. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Skriv om supporterkultur. Tips: *Casuals *Hooliganism *Ultras *tifo Og forskjellen på italiensk og engelsk supporterkultur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå