Itw Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Heisann lurer på hva jeg skal gjøre? Kjøpe swap magic eller chipe min ps two? Er problemet med att laseren ødlegges borte nå på ps two? Eller eer det enda usikkert? Og hva kommer chipingen på når man får ett verksted og gjøre det? Og hva er best for og spille backup? Mvh ITW Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Drit i swap magic hvis du har råd til å chippe heller Lenke til kommentar
spillchip.com Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Koster som regel 700 kr og oppover inkl chip or abeid. Sjekk litt rundt på forskellige webshopper . Swap Magic er noe billigere. Endret 28. september 2005 av spillchip.com Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ok har dere noen butikker/firmaer som chipper og anbefale? Eneste jeg vet om er hammar.no og de leverer jo med garanti noe som er greit og ha:) Men er problemet med lasern borte? Holder pstwo nå når man chipper? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg bruker swap magic og flip-top cover. Funker flott. Men har du råd bør du gå får chip. Mye mer praktisk i lengden, selv om jeg ikke har hatt noe fælt behov for det. Edit: Min laser har begynt å bli fucka nå, etter 1,5 år. Av og til må det flere forsøk til for å boote. Er nok, ettersom jeg har skjønt etter å ha googlet litt rundt, mest fordi jeg har brukt "dårlige" (les: billige) dvd-r plater. Disse tærer visstnok på laseren. Noen som kan bekrefte dette? Endret 2. oktober 2005 av Agres Lenke til kommentar
voidM Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg bruker swap magic og flip-top cover. Funker flott. Men har du råd bør du gå får chip. Mye mer praktisk i lengden, selv om jeg ikke har hatt noe fælt behov for det. Edit: Min laser har begynt å bli fucka nå, etter 1,5 år. Av og til må det flere forsøk til for å boote. Er nok, ettersom jeg har skjønt etter å ha googlet litt rundt, mest fordi jeg har brukt "dårlige" (les: billige) dvd-r plater. Disse tærer visstnok på laseren. Noen som kan bekrefte dette? Jeg vurderer samme løsning siden det er ganske billig og ser ut som et greit opplegg. Funker swap magic med NTSC-spill også? Hvordan er kompabiliteten ellers? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 funker med NTSC ja. du kan og skifte mellom PAL og NTSC videomode men det er automatisk så du trenger sjelden røre noe. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva med å kjøpe orginale spill da gutter eller? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 har faktisk de jeg liker best originalt, men laster ned en del for å teste og se om jeg liker de. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva med å kjøpe orginale spill da gutter eller? Har mange orginale spill jeg Problemet er at det jeg sjeldent får tak i ps2-demoer, (kjøper ikke spillblad fordi jeg leser nyhetene på gamer.no ) så litt testing skjer på forhånd av og til. Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har chip til pstwo, kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå