Gå til innhold

Swap magic eller chip til ps two?

Itw

Anbefalte innlegg

Heisann lurer på hva jeg skal gjøre?

Kjøpe swap magic eller chipe min ps two?

Er problemet med att laseren ødlegges borte nå på ps two? Eller eer det enda usikkert?

Og hva kommer chipingen på når man får ett verksted og gjøre det?

Og hva er best for og spille backup?

Mvh ITW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker swap magic og flip-top cover. Funker flott. Men har du råd bør du gå får chip. Mye mer praktisk i lengden, selv om jeg ikke har hatt noe fælt behov for det.

Edit: Min laser har begynt å bli fucka nå, etter 1,5 år. Av og til må det flere forsøk til for å boote. Er nok, ettersom jeg har skjønt etter å ha googlet litt rundt, mest fordi jeg har brukt "dårlige" (les: billige) dvd-r plater. Disse tærer visstnok på laseren. Noen som kan bekrefte dette?

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Jeg bruker swap magic og flip-top cover. Funker flott. Men har du råd bør du gå får chip. Mye mer praktisk i lengden, selv om jeg ikke har hatt noe fælt behov for det.

Edit: Min laser har begynt å bli fucka nå, etter 1,5 år. Av og til må det flere forsøk til for å boote. Er nok, ettersom jeg har skjønt etter å ha googlet litt rundt, mest fordi jeg har brukt "dårlige" (les: billige) dvd-r plater. Disse tærer visstnok på laseren. Noen som kan bekrefte dette?

Jeg vurderer samme løsning siden det er ganske billig og ser ut som et greit opplegg. Funker swap magic med NTSC-spill også? Hvordan er kompabiliteten ellers?

Lenke til kommentar
Hva med å kjøpe orginale spill da gutter eller? ;)

Har mange orginale spill jeg :yes: Problemet er at det jeg sjeldent får tak i ps2-demoer, (kjøper ikke spillblad fordi jeg leser nyhetene på gamer.no :p ) så litt testing skjer på forhånd av og til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...