Equilibrium Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Siden den forrige mp3 spillern ble stjålet skal jeg kjøpe meg en ny, og fikk lyst på denne: Creative MuVo TX SE 1 GB Finnes det noen bra alternativ? Må være over 1024mb og flashminne. Endret 25. september 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vi har jo alltids Logik eller Napa på elkjøp, men disse fungerer ikke like bra. Jeg har min tredje av disse for øyeblikket, og den første jeg kjøpte, kjøpte jeg i juni. Jeg får nye spillere uten problemer og gebyrer, men hittil har spillerne vart i maksimum to måneder. Vær klar over at slike flashminnebaserte spillere ikke alltid har like god kvalitet, og at det derfor kan være en fordel å kjøpe spilleren i en butikk, heller enn på nettet. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 hmm, jeg hadde samme creative modellen bare 512mb, og den tålte jaggu mye. Mistan i betonggulv flere ganger og utsatt den for sand og diverse ting. Så det ekke no problem med den, tror jeg går for denne nå. Lenke til kommentar
pydi Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 kjøp ipod nano 2gb... du kommer ikkje til å angre... det gjorde iallefall ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå