MarkusG Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det er Tv kort i PC'en og det hadde vært veldig fint hvis jeg hadde kunne lagt in TV på den og tatt opptak og lignende, og lagret de. Men jeg vet ikke helt hvordan man skal gjøre det. Har kabel TV. Er ikke helt sikker på denne er postet i rett kategori men.... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei. for å kunne koble til tvsignaler på pcn så må du kjøpe et tvkort, ala dette: tvkort Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei. for å kunne koble til tvsignaler på pcn så må du kjøpe et tvkort, ala dette: tvkort Står liksom det at han har tv-kort i maskina dah Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hehe ops, så litt fort leste litt for fort der. Hadde vært litt lettere hvis du visste hvilket kort det er. Du må koble til kabel fra kabeltvn til korte og må ha programvaren til det tvkortet. siden det er en hp maskin så er det kanskje instalert allerede. uansett du søker inn kanalene nesten som vanlig tv i programvaren til kortet. alle tvkort kan ta opp og slikt les manualen eller se om den har noe nyttig under help menyen. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Det er den øverste Pc'en der: Det står TV tuner. Eller er det TV-kort? Må jeg kanskje kjøpe TV-kort, tror kanskje at jeg har rotet litt men jeg tror jeg har TV-kort http://img13.imageshack.us/my.php?image=save7yv.jpg Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 du får vel sjekke cd'ene som fulgte med maskinen om det er noen som er til tv tunern, tvkort og tvtuner er nok det samme. Kan hende programmet er allerede instalert. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 vet hvilket program jeg skal bruke til TV kortet, men vet ikke hvordan jeg skal få lagt kabel tvinn i pc'en Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Noen som vet? Hvordan man legger kabel_TV kabelen inn i pcen. Hvilken kontakt? Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hmm, har ikke tvkortet coax inngang?`altså samme plugg som tvn har til kabeltvn du kjenner den nok igjen når du ser bak Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Fant den, men programmet som følger med funker ikke, kan jeg bruke DScaler tror du? Lenke til kommentar
macken Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du kan bruke WinDVD Creator f.eks. Et video redigerings program o.l. Men et lite tips: For best mulig opptak; Om du har en video spiller kobler du kabel tv-en dit og kobler på en phono kontakt på scart uttaket. Det gir vesentlig bedre bilde enn om du kjører coaX inn på tv-kortet. Lyden kjører du også ut fra scart og inn på line-in på lydkortet. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå