LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 A Force of One er rett og slett grusom. Så den under årets vinterøvelse og det var like før jeg gikk for å rette på camonettet eller måke snø. Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jet Li og Jackie Chan har jo veldig forskjellige stiler. Jackie vil jeg si har en helt rå kontroll i rommet(lufta), tror han alltid vet hvor han er selvom han ikke har beina på bakken. Jet Li er en person som konsentrerer seg mer om kampen, og ikke noe annet. Personlig tror jeg ay Jackie ville ha vunnet, syns å huske jeg har lest at de faktisk har hatt en kamp seg imellom for å finne ut hvem som ville vinne, og at jackie vant denne kampen. [OT] Men uansett hvem av disse som er best vil jeg si at jeg syns Bruce Lee er den største av alle martial arts folk. Blir så sinnsykt fascinert av filmene, dokumentarene og bøkene hans. Tenk å knekke ribbein på en fyr ved å holde knyttneven 1 tomme unna motstanderen og slå Sykt! Er visst slik at de sammenligner det hardeste sparket hans med å bli truffet av en vanlig personbil i 60km/t! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) LarsP: Bah my bad! Jeg tenkte på en annen film. Den heter Forced Vengeance http://www.imdb.com/title/tt0083960/ Den er faktisk skikkelig kul. Force of One er ille, jeg har den på DVD. Forced Vengeance har gått 2 ganger på TVNorge midt på natta Jeg måtte se hele hver gang. Skyggekampscenen er på coveret faktisk. Opptakten til sluttscenen er fantastisk morsom, av typen som er i dårlige ninjafilmer der ninjaen åpner Kista (med stor K) og plukker opp våpnene sine ett etter ett, knytter på seg hood'en osv. Bare at her tar Chuck fram den ultrapatriotiske US Rangers gallauniformen, spankulerer rett inn til skurkens fort, og begynner å sparke rumpe inne på toalettet. Så slakter han hele gjengen med bare nevene/beina, helt til han møter på den erketypiske supersterke/feite slåsskjempen..osv osv. . Faktisk veldig lite skyting i den filmen. Endret 4. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Akkurat sett Jackie Chan my stunts igjen, anbefales sterkt til alle som er fan av Jackie og til alle de som tror at han jukser. Man må bare beundre den mannen og livsverket hans. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nä har ikke jeg giddet ä lest hele träden, men er ikker pä at Jet li hadde banket Jackie Chan pä en parkeringsplass, men om settingen hadde hvert pä Ikea hadde ikke Jet li hat en sjangse:D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nä har ikke jeg giddet ä lest hele träden, men er ikker pä at Jet li hadde banket Jackie Chan pä en parkeringsplass, men om settingen hadde hvert pä Ikea hadde ikke Jet li hat en sjangse:D Hahaha. Utrolig bra sagt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Måtte bare sakse dette fra en auksjon på ebay, finn feilen. "Crime Story" Jackie Chan has never been tougher, as he goes all out 'against the odds' to expose police corruption and rescue a hostage from certain death in this tour-de-force thriller made in the tradition of Hollywood classics such as 'Heat' and 'Ransom'. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jackie Chan. .. deretter følger Stephen Chow, Jet Li og alle andre. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Måtte bare sakse dette fra en auksjon på ebay, finn feilen. "Crime Story" Jackie Chan has never been tougher, as he goes all out 'against the odds' to expose police corruption and rescue a hostage from certain death in this tour-de-force thriller made in the tradition of Hollywood classics such as 'Heat' and 'Ransom'. At Crime Story faktisk ble laget før både Heat og Ransom? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Måtte bare sakse dette fra en auksjon på ebay, finn feilen. "Crime Story" Jackie Chan has never been tougher, as he goes all out 'against the odds' to expose police corruption and rescue a hostage from certain death in this tour-de-force thriller made in the tradition of Hollywood classics such as 'Heat' and 'Ransom'. At Crime Story faktisk ble laget før både Heat og Ransom? Jeg finner ingen andre "feil" jeg heller. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Måtte bare sakse dette fra en auksjon på ebay, finn feilen. "Crime Story" Jackie Chan has never been tougher, as he goes all out 'against the odds' to expose police corruption and rescue a hostage from certain death in this tour-de-force thriller made in the tradition of Hollywood classics such as 'Heat' and 'Ransom'. At Crime Story faktisk ble laget før både Heat og Ransom? Jeg finner ingen andre "feil" jeg heller. Ja nettopp. Lenke til kommentar
walla Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 etter min mening så mista jet li og jackie mye av sin glød da de gikk over til hollywood, filmene ble aldri som før. men new police story var definitivt det den beste jackie filmen på lenge nå, min favoritt jackie chan må være operation condor, genial film. .. deretter følger Stephen Chow, Jet Li og alle andre. stephen chows fist of fury>jet li's fis of legend stephen chow er en av de mest geniale personen innenfor filmindustrien, kun han greier å bringe slapstick humoren til en høyde andre vil aldri nå Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Et dumt spørsmål fra en uvitende: Er det forskjell på Jet Li og Jet Lee, eller er dette samme person? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jet Li og Jet Lee er to vestifiserte/filmbransje-måter å skrive navnet på samme person på. Hans opprinnelige navn skrives vanligvis Lian Jie Li med vestlige bokstaver. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hans opprinnelige navn skrives vanligvis Lian Jie Li med vestlige bokstaver. Passer utrolig godt på et hardwareforum. =P Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Uten tvil Jackie Chan. Han er kanskje ikke verdens beste martial arts-utøver, men han er den desidert dyktigste til å blande inn slapstick, humor og originalitet i det han gjør. Han er dessuten mye dyktigere til å velge roller. Helt enig. Jet Li er rett og slett tafatt imho. Edit: skrivefeil Endret 11. oktober 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Akkurat sett Jackie Chan my stunts igjen, anbefales sterkt til alle som er fan av Jackie og til alle de som tror at han jukser. Man må bare beundre den mannen og livsverket hans. Nei mannen jukser ikke, bare i the Medallion tror jeg , noen av de triksa er litt for "heftige" til å greie i virkeligheten, av personer som han Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sånn reint på lerrettet synes jeg Jet Li er fetest å se på. Det er fordi han ofte spiller tøffere roller, litt mer "hardhaus" enn Jackie. Og det faktum at Jet spiller mye action filmer, ikke actionkomedie som Jackie spiller en del av. Jackie chan synes jeg ser en tanke for stressa ut når han slåss, også ser det alltid ut som om han sliter så fryktelig, det er liksom ikke noe brutalt med slåssinga hans Men så spiller han mange action komedier også, og han passer vel godt i den sjangeren. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg vil si at Jet Li er min favoritt av disse to. Rett å slett fordi jeg syns slapstick humoren til Jackie Chan kan bli for mye til tider. Jet Li er mer alvorlig, viss en kan bruke det ordet, med det han driver på med i filmene. Dette er litt off-topic, men min absolutte favoritt innen martial arts nå er Tony Jaa. Har du sett Ong Bak, så forstår du hva jeg mener. De tingene den mannen klarer er helt sykt. Sitter med et stort flir om munnen hver gang jeg ser Ong Bak. Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jackie Chan er nokk best ja, Jet Li er lissom så moderne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå