DevianX Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Hei folkens. Er ganske ny i gamet og prøver å lære meg mer om bilder og digitalkamera. Er jo masse funksjoner på dagens apparater og det er lett å rote seg bort. hehe.. Men prøvde å ta et bilde med fin stemning og vise naturen fra sin beste side. Bilde kan du se her Tror personlig at kvaliteten ikke er verdens beste og muligens er størrelsen noe stor. Kom gjerne med innspill. DevianX Endret 25. september 2005 av DevianX Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Hei på deg Jeg syntes bilde var pent! Meget beroligende å se på..... Avslappende! Litt kult at det var så stort også! Fikk liksom følelsen av å se det ut av mine egne øyne... Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Kom inn helt frem at dette var en typisk høstdag. Kunne vært vår og sommer også :-) Skulle med andre ord vært fokus på et objekt og etter egen smak litt mindre som du kommenterte selv. Det er i alle fall min mening :-) Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Hei igjen Takker for innspill.. Lærer alltids noe nytt med feedbacks og kan bygge videre på dette ved neste bilde. Ja, er enig at jeg burde ha fokusert på et motiv/objekt. Kanskje det huset som er ca. midt i bildet og tatt med omgivelsene rundt. Angående størrelsen på bildet, er det alltids mulig å endre på den. Synes personlig den blir bedre og skarpere ved mindre format. Har også endret topic fra en høstdag til en *dag*. hehe.. Er vel ikke typisk høstdag dette her. Men siden det ble tatt igår, så skrev jeg som følgende i topic. DevianX Endret 25. september 2005 av DevianX Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Nydelig bilde. veldig avslappende og godt å se på. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 hmm, desverre kan jeg ikke si meg helt enig. Savnet på et fokuspunkt blir for stort, dette blir for meg et helt alminnelig bilde, uten noen spesiell hensikt.. Vet det er irriterende å høre, men tenk deg at du skal formidle noe med bildet, tenk deg at det er en grunn til at du tar bilde, og "for å vise naturen" er ikke helt godt nok. Dersom det er noe eksepsjonelt med bildet blir det fort noe annet, noe man ikke ser hver dag, men dette bildet kan jeg se hvis jeg snur hue ut av vinduet... Men alle må starte et sted Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Vet det er irriterende å høre, men tenk deg at du skal formidle noe med bildet,tenk deg at det er en grunn til at du tar bilde, og "for å vise naturen" er ikke helt godt nok. Dersom det er noe eksepsjonelt med bildet blir det fort noe annet, noe man ikke ser hver dag, men dette bildet kan jeg se hvis jeg snur hue ut av vinduet... Men alle må starte et sted Takker for god kritikk. Meget gode tips for en nybegynner som meg. Som du sier, må vi alle starte et sted og med dine råd kan jeg heller sette mer fokus på et objekt/motiv. Siden vi er innpå motiv. Hva om jeg hadde tatt bildet av huset som er i midten da? Hadde bildet kommet fram med noe bedre budskap? Kanskje som en vakker sommer sted eller noe lignende? Eller er det vanskelig å finne et motiv på dette bildet og omgivelsene rundt? Endret 25. september 2005 av DevianX Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Vel, da tror jeg du hadde måttet gå mye nærmere Men ja, hyggelig at du ikke ble sur for den type kritikk, litt hard, men jeg prøver bare å hjelpe Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 All konstruktiv kritikk er positivt i mine øyne Så lenge man klarer å begrunne hva som er dårlig eller bra med gode argumenter/synspunkter bør en være fornøyd hehe.. Jeg kan vel begrunne hvorfor jeg tok bilde. Likte egentlig lyset (himmelen) og landskapet bak. Er ikke noe ekstraordinært naturmessig though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå