Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forhandlere for Hertz og Morel

hans A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, trist og trist, funksjonell vil jeg nå heller si.

Skal en hyre et firma til å kode en egendesigna webshop i f.eks asp vil det koste flesk.

Derfor blir det sikkert ikke brukt altfor mye tid med å dille til en fancy bling bling side, da det er bedre å bruke tid og ressurser på å få inn skikkelige produkter og gi god service ;)

Du kan jo førøvrig sjekke ut de internasjonale sitene for hvert merke av både Hertz og Morel så lenge :)

Lenke til kommentar

Jaja skjønner at det koster litt !

Men du kunne jo prøvd og skaffe deg en designer/koder som er billig finnes alltid mange av dem om du gir de litt prosent eller noe sånn ;)

Jeg har drevet med web i 3år, men jeg kan kun koding. Så jeg får en kompis igjen til og lage designet. www.olephb.no ( han er lærling ) innen webutvikling

Lenke til kommentar

Jepp, men som du sikkert har erfart så tar ting tid.

Sjøl er jeg ikke ukjent med html, asp har jeg fikla litt med, samme med php, men det er også en shitload med andre ting å sette seg inn i på jobben i tillegg, som Oracle, instrumenteringssoftware (labview o.l), og en haug sære saker som Hydro har funnet for godt å implementere. Da skorter det ofte på tida, hehe :D

Skulle gjerne hatt 40 timer pr. døgn av og til, det hadde gjort seg :w00t:

Lenke til kommentar

Jepp, kjenner til den der, mitt lengste "døgn" varte i 53 timer. Satt og mekka 3D studi og Adobe Premiere i ett strekk.

All animatroni og lyd på en eksamen vi hadde i visualiseringsteknikk i 2000.

Jaggu var jeg i koma og overpumpa av Mr. Lee, salsadipp og cola

hehe :p

Møtte til visning etter 4 timer med søvn, holdt foredrag og jaggu fikk vi ikke 1.1 :D

Lenke til kommentar

1.1 ? altså er det bra eller dårlig der du går på skole? vi har fra 1-6 6 er best :)

Men, ja det er farlig og sitte oppe forlenge vet åssen det er med noen LAN her og der. Har så si slutta med det, sist var vel for 1år siden :D

Men, somregel det man jobber for får man virkelig betalt for også :)

Lenke til kommentar
Det var en veldig trist side jalla :(

Dere burde jo få opp litt bilder på den siden synes jeg av vært av deres produkt :)

Trist side?

Det har jeg ikke hørt før...

Linken var dog noe uriktig.

Som regel en fordel med www. foran...

Mvh

Pål

Ja. TRIST!

Som webutvikler synes jeg den siden deres er i helhet er ganske trist desverre.

Men alle gode ting er 3!

1. Fiks bedre design

2. Sett opp informasjon om produktene på Norsk helst om siden skal kun være nasjonal

hvis den skal være internasjonal bruk engelsk.

3. Få dere en skikkelig webshop dette kan jeg garantere at morel vil få mere bestillinger og lettere for dere og oppdatere siden :)

.

Som informasjon, bilder av produktet osv vil kunden få en større helhet i hva han kjøper enn noe tekst.

M.V.H Morten Askland

edit: www.forann har det vært på alle linkene her. Kanskje du mener http://www.morel.no ?

Endret av Morten A
Lenke til kommentar
Noen som vet om høyttaler forhandlere til disse merkene:

-Hertz (Ingen info hos importøren MP)

-Morel

-

Om du sjekker forhandler siden, vil du finne informasjon om forhandlere. Det kommer snart flere forhandlere på denne siden.

mvh

Glenn

Musical Transparency

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...