chairgame Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) jeg har et MSI k8n neo4-F HK og en AMD64 3500+ og har problemer med overklokking på mit forrige HK kunne jeg klokke uten problemer, men nå etter jeg har klokket, kommer det etter en liten stund i windows en bluescreen med noe skrift, men jeg får ikke lest det før maskinen rebooter. jeg har prøvd å skru ned RAM hastigheten, og har nyeste bios. Er det noe PCI lås eller PCIE lås jeg må gjøre noe med elns? en ting til, hva er SSE/SSE2 ? Endret 25. september 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvor mye overklokker du iforhold til originalhastighet? Hvor høy Vcore kjører du iforhold til original? SSE og SSE2 er multimediainstruksjonssettet til Intel. Det er lisensiert og brukt av AMD i de nyere prosessorene deres. (AMDs tilsvarende heter 3DNow) For å unngå at maskinen restarter seg ved blåskjerm, kan du slå det av under Properties på My Computer. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 det er en annen ting, jeg bruker en 20pins kontakt på 24pins kontakten på HK, kan det ha noe å gjøre? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 hvis du har et adapter eller en ekstra 4-pin tilkoblet skulle ikke det ha noe å si, hvis ikke vil hovedkortet kunne levere stabil nok spenning til prosessoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå