PrayingMantis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har et Lian Li PC6277B kabinett som allerede har et hull i topp for 120mm vifte. Går med planer om vannkjøling her og har mest lyst på dobbel radiator, og trenger da altså et hull til. Det jeg da egentlig lurer på er hvor nærme viftene sitter hverandre på en dobbel radiator. Jeg vil helst at begge viftene skal komme innunder dekselet som jeg har på toppen av kabinettet, og jeg har målt litt så jeg kan forklare. Jeg har målt den eksisterende vifteplassen til 11cm og det er litt i overkant av 12cm til enden av dekselet. Det er altså snakk om små marginer. Sjekk bilder: Hadde vært utrolig sweet om jeg kunne fått til dette Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Har vel kanskje funnet svaret selv. Skal jo ha en HW Labs Black Ice Extreme II radiator, og her er et bilde av den med to vifter på Ser ut som de ligger ganske tett, så dette kan bli bra Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Du får litt bedre ytelse ut av radiatoren ved å flytte viftene på andre siden. Blir jammere luftflyt over arealet til radiatoren når viftene suger istedet for å blåse. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) På andre siden, mener du da på undersiden ? EDIT: Bildet over der er bare et bilde jeg henta fra nettet altså, om du trodde det var mine saker... Endret 27. september 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det jeg regner med at Sigurd2 mener, er at hvis du snur viftene på radiatoren i forholdt til hvordan de er festet på bildet, så suger de istedenfor. Og da blir det jevnere luftflyt. Rett meg hvis jeg misforsto den, Sigurd2. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ja, men om du kan lese så skrev jeg at det er et bilde som bare er hentet fra nettet(sjekk gjerne URL'en) altså ikke MIN vannkjøling. Kun et eksempel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå