Equilibrium Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 I dag var jeg på et idrettsstevne og brukte mp3 spillern + helt nye KOSS Portapro under oppvarmingen, så la jeg de i sekken som stod i garderoben. Når jeg skulle inn i garderoben var faen meg både mp3 spillern og Portapro borte, altså stjålet. Gjelder den garantien på tyveri? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er ikke svaret på det et rungende, selvforklarende og opplagt himlende nei? Hvorfor skulle garantien gjelde for det? Er det produsentens feil, kanske? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) :!: Selvsagt, og hvis jeg selger pcen min så skal jeg ringe rundt der jeg kjøpte delene og si at den er blitt stjålet så nå skal jeg ha nytt på garantien Endret 25. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg skjønner hvor dekk vil hen... men det er bare så sinnsykt irriterende å bli frastjålet. Endret 25. september 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis du her reise forsikring så går den på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå