Ronny M Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Her går det ufattelig tregt nå! Prøver å se web-tv men det kan jeg bare glemme. Har 4500 kbit linje, men speedometeret til it-avisen viser bare 600kbit. Noen fler som har merket om linja er dårligere? Lenke til kommentar
ertdfk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Går tregt i porsgrunn. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg slet og sliter fortsatt med helt sykt treg linje i porgrunn, webtv på 512 kbit kan jeg også bare glemme, bare buffrer hele tida, har gitt beskjed men de så ikke noen feil, skal mas epå de igjen idag Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg slet og sliter fortsatt med helt sykt treg linje i porgrunn, webtv på 512 kbit kan jeg også bare glemme, bare buffrer hele tida, har gitt beskjed men de så ikke noen feil, skal mas epå de igjen idag håper du ikke brukte firefox da? eneste internet explorer jeg greier å bruke web tv med max hastighet(ca 1500 kbit/s,tv2( med firefox får jeg bare 500 kbit/s Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Sliter med treg linje i Porsgrunn jeg og, gjort det i ca. 2 uker snart. Har akkurat nå Delta 5500/600 fordi dette er det høyeste modemet klarer å få sync på, skulle hatt Echo 8000/800. Fikk før helgen satt ned linjehastigheten i ett forsøk for å se om det ble bedre, men det ble det ikke. UDP-pakker går sånn tålelig bra, men ikke TCP-pakker. Se her... Har prøvd å overbevise NGT om at det må være noe feil i sentralen eller routingen, men det vil de ikke innrømme. Godt å høre at det er andre som har problemer også. Henger forresten på Herøya sentral. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her fungerer alt som det skal. Bor i Sandnes (Rogaland) Lenke til kommentar
Skofus Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 her går det helt sykt tregt nå også! får ikke skjekket en gang hos itavisen eller dinside.no Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Det har blitt bra hos meg her i Skien i dag. Det var bare i går kveld linja var treig. Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Går sykt treigt her også.. Porsgrunn. Har egentlig vært sånn noen dager nå. Virker som problemet virkelig starter på kvelden ja. Får sende mld. til kundeservice.Mange nok som klager, så ordner det seg raskere. .. kanksje.. Lenke til kommentar
styx Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg fikk router og greier fra NGT på fredag, og har ikke hatt mer enn maks 200 kbps siden det. Mulig feilen ligger et helt annet sted, men jeg har prøvd med både MacOS X, Linux og Windows, trådløst og ethernet. Like treigt... Holder til på Nøtterøy (Tønsberg). Lenke til kommentar
ertdfk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Var raskt hos meg på dag tid i dag, men nå er det tregt igjenn. Kan tyde på at det er kapasitetsproblem i Porsgrunns området. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg slet og sliter fortsatt med helt sykt treg linje i porgrunn, webtv på 512 kbit kan jeg også bare glemme, bare buffrer hele tida, har gitt beskjed men de så ikke noen feil, skal mas epå de igjen idag håper du ikke brukte firefox da? eneste internet explorer jeg greier å bruke web tv med max hastighet(ca 1500 kbit/s,tv2( med firefox får jeg bare 500 kbit/s Nei, kjører Internet Explorer når jeg ser web-tv, nesten det eneste jeg bruker den til, blir for mye rot og feil med firefox og webtv, utover dette er det kun firefox som gjelder Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bor i Sandefjord, og har 8000/800 linje. Går ufattelig sakte her og, ligger på 7,8kb i sekundet. Lenke til kommentar
ertdfk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Linja blei oppgradert i dag, så nå skal det gå raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå