Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det noe galt med linjene til NGT i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg slet og sliter fortsatt med helt sykt treg linje i porgrunn, webtv på 512 kbit kan jeg også bare glemme, bare buffrer hele tida, har gitt beskjed men de så ikke noen feil, skal mas epå de igjen idag :(

håper du ikke brukte firefox da?

eneste internet explorer jeg greier å bruke web tv med max hastighet(ca 1500 kbit/s,tv2( med firefox får jeg bare 500 kbit/s

Lenke til kommentar

Sliter med treg linje i Porsgrunn jeg og, gjort det i ca. 2 uker snart. Har akkurat nå Delta 5500/600 fordi dette er det høyeste modemet klarer å få sync på, skulle hatt Echo 8000/800.

Fikk før helgen satt ned linjehastigheten i ett forsøk for å se om det ble bedre, men det ble det ikke. UDP-pakker går sånn tålelig bra, men ikke TCP-pakker. Se her... Har prøvd å overbevise NGT om at det må være noe feil i sentralen eller routingen, men det vil de ikke innrømme. Godt å høre at det er andre som har problemer også. Henger forresten på Herøya sentral.

Lenke til kommentar

Jeg fikk router og greier fra NGT på fredag, og har ikke hatt mer enn maks 200 kbps siden det. Mulig feilen ligger et helt annet sted, men jeg har prøvd med både MacOS X, Linux og Windows, trådløst og ethernet. Like treigt... :( Holder til på Nøtterøy (Tønsberg).

Lenke til kommentar
Jeg slet og sliter fortsatt med helt sykt treg linje i porgrunn, webtv på 512 kbit kan jeg også bare glemme, bare buffrer hele tida, har gitt beskjed men de så ikke noen feil, skal mas epå de igjen idag :(

håper du ikke brukte firefox da?

eneste internet explorer jeg greier å bruke web tv med max hastighet(ca 1500 kbit/s,tv2( med firefox får jeg bare 500 kbit/s

Nei, kjører Internet Explorer når jeg ser web-tv, nesten det eneste jeg bruker den til, blir for mye rot og feil med firefox og webtv, utover dette er det kun firefox som gjelder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...