Wobbegong Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Har denne pc'n http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=52704 og en d-link 624+ Jeg opplever hele tiden at jeg faller ut, noe som er svært irriterende når jeg skal spille Guild Wars og andre onlinespill. Figuren min bare stopper opp og låser seg i flere sekunder, og noen ganger blir jeg disconnected. dette sjer flere ganger i løpet av to tre minutter. Lurer på om det er noen som har peiling på hvorfor det detter ut hele tiden? Jeg er ganske grønn selv, så jeg finner ikke ut hva det er. Og noen ganger virker det som om at ruteren går "full". Dvs jeg finner ikke nettverket, og må slå ruteren av og på for at det skal funke igjen, da virker det alt fra en dag til bare noen timer. Men jeg faller fortsatt ut i korte øyeblikk (5-20sek) og en ting til, hvordan blir jeg aktiv i dc++ med denne ruteren? fikk det til på min gamle, men denne fatter jeg bare ikke noe av. Håper noen kan hjelp:) Endret 25. september 2005 av Wobbegong Lenke til kommentar
Wobbegong Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Hvis det hjelper så har jeg lagret en netstumblerfil 20050925181706.ns1 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg slet også med utrolig ustabil connection med min d-link 624. Dog ikke + tegnet i produkt navnet. Men prøv å hent ned siste firmware fra d-link.no, ikke .com. Se om dette hjelper. Min ruter ble bunnstabil etter dette. mvh theck1 Lenke til kommentar
Wobbegong Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Takk, skal se på det! Hvordan fungerer noe slikt? hva kan gå galt, er det idiotsikkert osv? Tror dere det kan ha noe å si hvordan den er plasert? den står i øveretasjen, og rommet mitt er nede, men ingen murvegger og åpen trapp opp til ruteren. eneste er at det står en betongpipe i kanten av trappa. Leste et sted her på forumet at man kunne "degradere" driverne til nettverkskortet. Men er litt skeptisk til det, og så er jeg ikke helt siker på om det faktisk er det kortet det var snakk om, jeg har. Setter stor pris på hjelp:) Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Inne på ruteren din (192.168.0.1 i adresselinja i nettleseren med mindre du har endret ipen selv til ruteren), så er det et eget valg hvor du kan velge å "upgrade firmware". Velg den filen du har lastet ned fra dlink.no, så skal du ha oppdatert. Ikke oppdater over trådløs tilkobling, pass på å ha kablet tilkobling, for hvis noe skal gå feil er det pes å få ruteren på beina igjen. lykke til! mvh theck1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå