model-76 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hei, Jeg har en AMD prosessor XP 2600, XP - Home Edition med Sevice Pack 2. Det er en stund siden jeg har begynt å få problemer med å koble til nye device til PC-en gjennom USB inngangen. F.Eks. Hvis jeg skal koble min nye digitale kamera til PC-en via USB får jeg en rar pling-pling-pling lyd og ingen spor av den digitale kamera. Heller ikke den nye USB-pennen eller printer osv. Det som er rart er at min gamle digitale kamera, min gamle USB pennen fungerer uten problemer. Den kommer med en gang på skjermen med en slik vanlig pliiing lyd. Jeg har prøvd å oppdatere driveren i enhetsbehandlingen uten å ha hjulpet. Jeg har avinstallert Service Pack 2 og prøvd å installere drivere uten å ha hjulpet. Hva gjør jeg? Jeg vil helst beholde det som jeg har installert på PC- en og vil helst ikke formatere eller legge på nytt XP. Jeg er villig til å investere i en ny USB kort (hvis det finnes et slik) hvis det ikke koster mye. Hjelp model-76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå