-Espen- Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hepp Har klart å rote bort Audigy 2 zs under flytting =/ og lurte på om det var noen her som hadde hatt mulighet til å lage et image av Driver/software cd'en. og evt uploadet/msn'et den til meg ? Hadde blitt meget takknemlig for det ! Pm meg hvis en av dere kan hjelpe meg. //Espen Lenke til kommentar
Count Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har du fått ordna det? Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Nei har desverre ikke det Men kunne du hjulpet meg hadde jeg vært takknemlig :] Lenke til kommentar
Count Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har til Audigy 2, men det er det samme som til 2 ZS. Du får ihvertfall et valg mellom hvilke kort du har inne der. Lenke til kommentar
Count Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har nå en .iso fil på 604 mega... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 bare å gå på creative sine sider å laste ned nyeste driverne og nyeste programvaren... Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 ufunker med software dl der for meg.. når jeg skal installere så finner den ingen hw :X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå