mektig Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hei Jeg har lyst på et 3Dkort med TV-utgang som fungerer i Linux. Jeg bruker RedHat 7.3. Trenger det hovedsaklig til å kunne se DivX-filmer på TV. Har ikke funnet noe info om dette. Er det komplisert å få det til å funke i Linux? Hvilket kort er det sikkert at TV-utgangen funker på under linux? thomm Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Aldri prøvd. Mulig at det finnes egne programmer for å stille inn TV modus? Evt gjøre dette i win(e?) og reboote? Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Radeon 700075008500 skal funke.... Se her for info: http://www.rage3d.com/board/search.php?act...rder=descending Lenke til kommentar
termos Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 mitt nvidia geforce3 funker flott på tv-out. Lenke til kommentar
Ithron Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg ville anbefalt et nvidia-kort da disse har best driver-støtte under linux. ATi lager ikke selv drivere til linux. Jeg vet vertfall at mitt geforce2pro kort fungerer fint under linux, med tv-ut, og jeg antar at alle senere nvidia-kort er like greie å få til. Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Sikkert en gammel diskusjon dette... Men dere snakker bare om grafikk kortene. Har selv et Creativ Riva TNT2 Ultra, med tv-ut. Hva slags programvare bruker jeg for å få TV-ut modus? har lett litt rundt på internett men finner ikke no tilfredstilende.. Finnes det noen how-to guide? (har lett) Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 prøvd og lete på freshmeat.net og sourceforge.net ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå