Deadringer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 ok, det er med på bestillingen. er det noen her som vet hva slags skjermkort pc'en har? jeg regner med at det er et intel interigert kort, men om det har egen minnekapasitet eller om det låner fra system minnet? Lenke til kommentar
m99 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Husker jeg rett så har den "billig-utgaven" av 900-serien, og husker jeg enda mer rett så er den generelle ytelsen litt dårligere enn 915-chipsettet, men uansett betraktelig bedre enn forrige generasjon (855) som mange fortsatt bruker. Og ja, det er delt minne, det er alle disse billige løsningene, men med de aller nyeste chipene så er de ikke så gale som de engang var. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 ok, takk. det var det jeg trodde Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Asus A6L, var ukestilbud på komplett til rett under 6 lapper.. det er mye pc for 6 lapper... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 godt mulig, men som sagt vil jeg ha den så billig så mulig. nesten 6tusen er i meste laget. har egentlig bestemt meg for dell pc'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå