Gå til innhold

Ny bærbarpc - så billig som overhode mulig

Deadringer

Anbefalte innlegg

heisann.

jeg planlegger å kjøpe en bærbarpc. den skal brukes til surfing og office bruk, så den trenger ikke være sprek eller med mye ram. det eneste jeg krever er at den kan bruke xp, og viste når det kommer, og at den har cdrom og wlan. gjerne bluetooth, men det er ike nødvendig. er ikke interisert i brukte pc'er.

har tatt en titt på denne acer pc'en, og den ser ut til å passe fint til mitt behov. men den er litt dyrere enn hva jeg egentlig ønsker. helst så nære 4000,- så mulig.

bæreveske osv er ikke nødvendig, og den skal være så liten så mulig. må også ha en grei mengde bateritid, men kravene der er ikke så store.

takker for alle forslag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bare skal kjøre office og surfe er det kanskje like greit å glemme Vista og holde seg til XP i PC'ens levetid.

En ny billigPC vil antakelig kunne kjøre Vista brukbart om man ikke vil ha fancy windowseffekter, men 512MB RAM vil nok være et minimumskrav. Jeg synes forsåvidt du bør ha 512MB til XP også, selv for enkel kontorbruk.

De billigste maskinene bruker ofte noe av systemminnet til grafikk, og det er vel anvendte hundrelapper å ha 512MB. Forskjellen merkes godt.

Lenke til kommentar
heisann.

jeg planlegger å kjøpe en bærbarpc. den skal brukes til surfing og office bruk, så den trenger ikke være sprek eller med mye ram. det eneste jeg krever er at den kan bruke xp, og viste når det kommer, og at den har cdrom og wlan. gjerne bluetooth, men det er ike nødvendig. er ikke interisert i brukte pc'er.

har tatt en titt på denne acer pc'en, og den ser ut til å passe fint til mitt behov. men den er litt dyrere enn hva jeg egentlig ønsker. helst så nære 4000,- så mulig.

bæreveske osv er ikke nødvendig, og den skal være så liten så mulig. må også ha en grei mengde bateritid, men kravene der er ikke så store.

takker for alle forslag

Skal selge en helt ny sånn akkurat nå, bare med 512MB minne for samme pris... ;)

Lenke til kommentar
Denne: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...&sbc=inspn_2200

Velg "90 dagers hente-og bringeservice" under "Garantioppgraderinger".

4 981 kr.

den så bra ut. den har tråløstnettverk, og vanelig? noen som vet hvor mye frakt dell tar?

edit:

så ikke ut som den har w-lan, så er det noen som vet hvor mye et eksternt tråløst kort koster?

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Denne: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...&sbc=inspn_2200

Velg "90 dagers hente-og bringeservice" under "Garantioppgraderinger".

4 981 kr.

den så bra ut. den har tråløstnettverk, og vanelig? noen som vet hvor mye frakt dell tar?

edit:

så ikke ut som den har w-lan, så er det noen som vet hvor mye et eksternt tråløst kort koster?

Den har fri frakt, og du kan velge trådløs nettverk når du bestiller den (koster 500,-) står under Trådløse forbindelser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...