Deadringer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 heisann. jeg planlegger å kjøpe en bærbarpc. den skal brukes til surfing og office bruk, så den trenger ikke være sprek eller med mye ram. det eneste jeg krever er at den kan bruke xp, og viste når det kommer, og at den har cdrom og wlan. gjerne bluetooth, men det er ike nødvendig. er ikke interisert i brukte pc'er. har tatt en titt på denne acer pc'en, og den ser ut til å passe fint til mitt behov. men den er litt dyrere enn hva jeg egentlig ønsker. helst så nære 4000,- så mulig. bæreveske osv er ikke nødvendig, og den skal være så liten så mulig. må også ha en grei mengde bateritid, men kravene der er ikke så store. takker for alle forslag Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bærbar til 4000,-? Det kan du faktisk bare glemme. Du får ikke ny bærbar til den prisen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du kan titte innom lagersalget til www.multicom.no/. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Bærbar til 4000,-? Det kan du faktisk bare glemme. Du får ikke ny bærbar til den prisen. jeg sa ikke at jeg vil ha en til den prisen, jeg sa at jeg hvis det er mulig så vil jeg ha den så nærme 4000,- så mulig. altså så billig så mulig. @efikkan: jeg ser der nå Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 du vil ha ett problem med å kjøre vista bra med de billigste laptop gfx løsninger (og med bra mener jeg med skikkelig "eyecandy" ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 som sagt så skal jeg bare bruke den til office dokumenter, og internett surfing. så jeg planlegger ikke å kjøre med eyecandy. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis du bare skal kjøre office og surfe er det kanskje like greit å glemme Vista og holde seg til XP i PC'ens levetid. En ny billigPC vil antakelig kunne kjøre Vista brukbart om man ikke vil ha fancy windowseffekter, men 512MB RAM vil nok være et minimumskrav. Jeg synes forsåvidt du bør ha 512MB til XP også, selv for enkel kontorbruk. De billigste maskinene bruker ofte noe av systemminnet til grafikk, og det er vel anvendte hundrelapper å ha 512MB. Forskjellen merkes godt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 jeg skjønner det, men det er ikke noe jeg har noe behov for. vil bare ha en til surfing og office jeg. jeg vil ha en som kan kjøre vista hvis jeg ønsker det, men jeg har ikke noen ønske om noen fancy effekter heller Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 den biligste jeg finner i prisguiden er denne: http://www.vaagenconsulting.no/PartDetail....83;c:36159;r:pg den koster 5786 Det er altså den billigste av de bærbare som er med i hw.no sin prisguide, så om du skal ha en billigere, må du finne skjekke butikker som ikke er med der. Eventuelt kan du: Skjekke demo/lager salgene til forskjellige butikker Kjøpe brukt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 heisann.jeg planlegger å kjøpe en bærbarpc. den skal brukes til surfing og office bruk, så den trenger ikke være sprek eller med mye ram. det eneste jeg krever er at den kan bruke xp, og viste når det kommer, og at den har cdrom og wlan. gjerne bluetooth, men det er ike nødvendig. er ikke interisert i brukte pc'er. har tatt en titt på denne acer pc'en, og den ser ut til å passe fint til mitt behov. men den er litt dyrere enn hva jeg egentlig ønsker. helst så nære 4000,- så mulig. bæreveske osv er ikke nødvendig, og den skal være så liten så mulig. må også ha en grei mengde bateritid, men kravene der er ikke så store. takker for alle forslag Skal selge en helt ny sånn akkurat nå, bare med 512MB minne for samme pris... Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 haloo...den billigst er på shg.no 5200kr!! Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Denne: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...&sbc=inspn_2200 Velg "90 dagers hente-og bringeservice" under "Garantioppgraderinger". 4 981 kr. Endret 26. september 2005 av Kriztus Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Støtter den siste der. 5000 kr. Sleng på en 512 MB rambrikke (500 kr.) til fra en annen nettbutikk hvis behovet skulle vise seg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Denne: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...&sbc=inspn_2200 Velg "90 dagers hente-og bringeservice" under "Garantioppgraderinger". 4 981 kr. den så bra ut. den har tråløstnettverk, og vanelig? noen som vet hvor mye frakt dell tar? edit: så ikke ut som den har w-lan, så er det noen som vet hvor mye et eksternt tråløst kort koster? Endret 3. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Denne: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...&sbc=inspn_2200 Velg "90 dagers hente-og bringeservice" under "Garantioppgraderinger". 4 981 kr. den så bra ut. den har tråløstnettverk, og vanelig? noen som vet hvor mye frakt dell tar? edit: så ikke ut som den har w-lan, så er det noen som vet hvor mye et eksternt tråløst kort koster? Den har fri frakt, og du kan velge trådløs nettverk når du bestiller den (koster 500,-) står under Trådløse forbindelser... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 ok, ser det nå. takk for hjelpa, sjansen er stor for at det blir denne pc'en Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Husk å velge LI-ION batteri når du kjøper da! koster ikke mer! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 da regner jeg med at det er bedre? skal ta det med takk for tipset Lenke til kommentar
m99 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg ville valgt en Inspiron 6000 til 1100 kroner mer, det er en betraktelig bedre pc, og så absolutt verdt den ekstra tusenlappen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 da regner jeg med at det er bedre? skal ta det med takk for tipset Li-Ion er mye bedre ja, tåler klattlading mye bedre også fordi det ikke er noen "memory" effekt på batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå