Vt-iversen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 I går presterte jeg å glemme pin-koden og den ble tastet feil 3 ganger. Nå må jeg taste inn puk, men den har jeg ikke lenger. Så nå sitter jeg uten telefon og mailen min funker ikke for tiden, så hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Operatøren din har PUK-koden, hvis du ikke har endret på dn.. heller usansynlig skule jeg tro Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Så alt håp er ikke ute? Men hvordan får jeg tak i operatøren på en søndag uten telefon? Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Så alt håp er ikke ute? du må nok belage dg på litt venting ja, mn en god gammeldags telefonkiosk eller kanskje en venn, er jo ikke å forakte Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg får kjøre en tur og se om jeg finner en venn... Jeg kan jo ikke ringe ham Det er først i slike situasjoner man innser hvor sykt avhengig man er av mobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå