John Kr Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Skal bytte ut mine lysdioder til "Super bright blue" og "Super bright red". Jeg vet at disse to fargene har forskjellige driftsspenninger. Spørsmålet er. Hvor stor er spenningen ut av hovedkortet til lysdiodene??? Har et AOpen 600H skap og ASUS P4T-E hovedkort John Kr Lenke til kommentar
@golfern Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Det var iallefall ca 5V på mitt Abit KT7A-Raid. Bruk et multimeter og mål spenningen, litt vanskelig på HD-led men jeg gikk ut ifra at den var 5V og, og det funker fint. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 5V. Bruk motstand til å dempe strømmen. Lenke til kommentar
daho Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 10:34, Bøgge Bakken skrev:5V. Bruk motstand til å dempe strømmen. Må ikke si sånt, det er ikke noe standard spenning på hdd og power led på hk, det er forskjellig fra hk til hk, feks. mitt er det 2.xx. Jeg har et super bright exeon led på 5v, Så jeg koblet det bare på power. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå