kingleh Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Da hadde jeg spilt ferdig Fahrenheit på ca 13 spilletimer.... Ett utrolig eventyr som har det meste, action, drama, erotik, spenning... Det skal sies at som en gutt på snart 22 så har jeg spilt det meste som er av slik morro. Men jeg har funnet få spill som faktisk griper meg på denne måten, Det er som en film, en film der du gjør valgene selv, og du er hovedpersonen. Jeg må si meg imponert.. selv med så kort spilletid. Fahrenheit er verdt pengene! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Helt enig.. Har ikke spilt gjennom spillet ennå, men spillet er fantastisk.. Vi trenger flere spill som har originalitet. Begynner å bli litt lei av FPS.. Lenke til kommentar
0069 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da hadde jeg spilt ferdig Fahrenheit på ca 13 spilletimer.... Ett utrolig eventyr som har det meste, action, drama, erotik, spenning... Det skal sies at som en gutt på snart 22 så har jeg spilt det meste som er av slik morro. Men jeg har funnet få spill som faktisk griper meg på denne måten, Det er som en film, en film der du gjør valgene selv, og du er hovedpersonen. Jeg må si meg imponert.. selv med så kort spilletid. Fahrenheit er verdt pengene! 13 tttimer? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg greide det på rundt seks timer eller noe sånt... Utrolig bra spill, det beste eventyrspillet jeg har spilt faktisk, men det var ganske kort... Det som er bra er at spillet har god replay value, så jeg kommer nok til å spille gjennom det et par ganger til ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå