Gå til innhold

Forslag til ny pc noen?

Anbefalte innlegg

Hei! Har noen en god ide til en god spille pc til ca 10 000 kr! ikke så mye mer:(

pc skal brukes til Spilling og Nedlasting for det meste! Jeg spiller alt fra wc3 til source og HL2. Jeg trenger masse vis av lagringsplass for jeg har 8 mbit linje og laster ned MASSE filmer, :thumbs: tenker at jeg skal bygge fra bunn men vet ikke helt hva jeg burde ha inn i pc'n! kan noen hjelpe meg :rolleyes: Skjerm kommer i tilleg til de 10 000 :blink:

*amd

*Skjerm kommer i tillegg til 10k

* trenger alt tilbehør untatt mus !

*

HJELP=D

Endret av Tuffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Har noen en god ide til en god spille pc til ca 10 000 kr! ikke så mye mer:(

pc skal brukes til Spilling og Nedlasting for det meste! Jeg spiller alt fra wc3 til source og HL2. Jeg trenger masse vis av lagringsplass for jeg har 8 mbit linje og laster ned MASSE filmer, :thumbs:

Off topic: Lov med slik reklamering av nedlastning her på forumet?

On topic:

Pc

Ville ha satsa på noe i den duren, ca.

Kjøp litt mer ram til, og en crt skjerm så er du i mål =)

Lenke til kommentar

Hei og velkommen til forumet!

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Off topic: Lov med slik reklamering av nedlastning her på forumet?

reklamering er ikke lov i forumet. men er vel ikke reklamering å anbefale en ferdi pc? hvis det var det du mente.

noe nedlasting er lov, eks private band som har lagt ut musikken sin på nettet, for at folk skal få laste ned. freeware er lov å last ned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...