Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Var inne på Cshop.no og så på LCD-TV'er da jeg kom over noe jeg synes var en bra pris på en LCD-TV. Jeg så to TVer som jeg fant som aktuelle kandidater til et fremtidig "TV-på-rommet-kjøp", begge under 3000kr uten frakt: AOC 17" LCD/TV (TV1764) LG ELECTRONICS M1710A-BZ 17"LCD 43CM TUNER (M1710A-BZ) TVen fra AOC koster 2799kr og har som jeg ser et widescreenformat (?). Den andre som er fra LG koster 2929kr og har ikke noe widescreenformat. LG-skjermen har bare 8ms mens den fra AOC står det ingenting på. Jeg antar den ligger mellom 12-24ms. (noe som er vanlig) Den fra AOC frister en god del fordi den har widescreenformat og støtter PIP (picture in Picture) slik at den kan hvis bilder fra F.eks PC og TV samtidig. Samtidig vil jeg at det ikke skal være noen ettersleng i bildet og da er jo TVen fra LG med 8ms rimelig god. LG skal jo også ha kvalitet på produktene sine og jeg har ikke hørt noe særlig om AOC tidliggere. Hvilken skjerm hadde dere gått for? Hva hadde dere lagt vekt på før dere skulle kjøpe en LCD-TV. Har i det hele tatt noen av disse skjermene dette og er det noe å satse på? Endret 25. september 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ingen som vet? Skrev jeg så mye at det ingen gidder å lese gjennom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå