Mattlakk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Hei.. De fleste har vel sett Banden The Movie!? Jeg leste at de dreiv og laget en film til.. Er det noen som vet no om denne faktisk kommer eller ikke ? Til dere som ikke har sett den så ligger den her: http://www.banden.no/filmer.htm edit: mange lurer også hvilken sang de bruker da de er på tøyenbadet, sangen heter Kung Pow - Summer holiday! Endret 25. september 2005 av crawford Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Husker den filmen ja.. hvis du faktisk går inn på sida så står det: [email protected] / Einar på 91637068. Du skal nok få svar på det du lurer på da. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Yess.. men han svarer ikke.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hehe, den filmen er rå! Pleier å sette den på om jeg kjeder meg. En kamerat har visst vært på nachspiel med Einar-duden (joda, jeg skriver autografer senere).. Håper uansett de kommer med mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå