Gå til innhold

6800 GT til under 2000,- Hvor er du?!

AtomSmurf

Anbefalte innlegg

Jeg har no ventet og ventet i over en måned på et dugelig 6800GT tilbud. Stort sett alle nettbutikkene har priser som ligger på 2500++.

Er det noen som har sett bra priser på et 256MB 6800GT kort? >2000,- NOK

Og til de som begynner og fråde om at jeg MÅ kjøpe et 7800 kort: nei, nei og atter nei.

Jeg har et glimrende solid ASUS P4P800 Deluxe hovedkort som varer minst ett år til. Men det har ikke PCI, så derfor er alle fancy-hype PCI kort uaktuelle for meg. :)

Stig,

Endret av AtomSmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noen uker siden så jeg et tilbud på et 6800GT 256MB AGP til 2100,-. Men det var nok bare "ukens". Ser også noen webshopper har tatt ut 6800GT AGP av utvalget sitt (bl.a PSData). Dog mulig noen vil selge ut restlagrene sine snart til en billig penge.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Jeg har no ventet og ventet i over en måned på et dugelig 6800GT tilbud. Stort sett alle nettbutikkene har priser som ligger på 2500++.

Er det noen som har sett bra priser på et 256MB 6800GT kort? >2000,- NOK

Og til de som begynner og fråde om at jeg MÅ kjøpe et 7800 kort: nei, nei og atter nei.

Jeg har et glimrende solid ASUS P4P800 Deluxe hovedkort som varer minst ett år til. Men det har ikke PCI, så derfor er alle fancy-hype PCI kort uaktuelle for meg. :)

Stig,

det hket ditt inneholder da pci slotter ville jeg da tro ;) tror du blander det litt med pci-e jeg =)

Lenke til kommentar
det hket ditt inneholder da pci slotter ville jeg da tro ;) tror du blander det litt med pci-e jeg =)

ducmaster: Hrmf, det har du helt rett i! :) Ble litt ivrig der!

Bruktmarked: Takk for tipsene, brukt hadde jeg ikke tenkt på. Men vil ikke bli lurt av svindlere. Frykter få tilsendt kattesand i posten...eller er det jeg som overdriver. Ser forøvrig at det er mange kommentarer som hevder at disse selgerne er veldig greie, men hvordan vet jeg ikke at det er samme person som selger?

Paranoide Stig,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...