gurka Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Endelig kommer de nye X1800 Kortene. Det har startet en nedtelling på www.ati.com (dette må være de nye kortene) . Da begynner kampen mellom HD kortene, X1800 vs 7800GTX ( selv om ati har høyere "tall" på hardwaren i kortene sine ) Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er nok gammelt nytt dette, tror det er opptil flere tråder om det.. Men, vi gleder oss, vi gleder oss!! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det er gammelt nytt at X1800 kommer, men har ikke sett nedtellingen før. Endelig noe konkret å holde seg til. Så den mandag den 3 eller Tirsdag den 4 Oktober (kommer ann på hvilken tid den er i forhold til) får vi endelig se monstret offisielt. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hater å være fryktelig bastant, men jeg fikk litt lyst til å linke til denne tråden.. Men, det er fint lite tvil om at jeg gleder meg til å se benchmarks på kortene.. Har forhåpninger om at jeg kan unnskylde en oppgradering fra X800XL, selv om det sikkert er bak mål å kjøpe enda mer og dyrere hardware.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå