Itw Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Heisann. Sitter her med en nesten ny 6230 som mangler på knappen... Av en eller annen grunn datt den bare av, og lurer da på om hva det koster for og få den reparert? Eller hvor jeg kan bestille en sånn knapp, for da kan jeg jo bare lodde den på selv... Så noen som har peiling på dettan? Mvh Isak Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvilken knapp? EDIT: Aha.. Du mener kanskje AV/PÅ-knappen? Skjønte ikke helt hva den manglet, og på hvilken knapp. (Orddelingsfeil) Med mindre du har behandlet telefonen dårlig er det jo tydelig en produksjonsfeil. Da bør det ikke være noen problem å få på garanti. En slik knapp koster vel heller ikke noe særlig hos et serviceverksted. Selv om deler er generelt dyre. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Ja nei tlf er såppas gammel att den får jeg ikke på garantien... men er det noen som vet hvor jeg får tak i en sånn på/av knapp? Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Et mobilverksted forekspempel. Eller så kan en forhandler bestille det til deg Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ok skal prøve og sjekke med en av mobilforhandlerene her:) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Skulle ikke være noe problem. Knappen er vel lik storebroren 6230i. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja nei tlf er såppas gammel att den får jeg ikke på garantien... Trenger ikke ta det på garantien. Du har minst 2 års reklamasjonsrett. Hvis det ikke er unormal bruk som er årsak til feilen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå