Jada-jada Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har xp pro. Jeg skal bruke pcen til litt film redigering, litt spilling, surfing og div. skolearbeid. + at jeg gjerne skal ha denne pc'en i fem år. Er da denne pc'en den beste til under 10k hvis jeg putter i 512 ram til?? Takk for at du gidder å svare Ja Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Takk da stoler jeg på det. vet du hvor lang leveringstid det er forresten?? (har skrivedag på torsdag og trenger pc ) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Takk da stoler jeg på det. vet du hvor lang leveringstid det er forresten?? (har skrivedag på torsdag og trenger pc ) Ta en tlf til psdata men jeg tror ikke det er snakk om så lang tid. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har xp pro. Jeg skal bruke pcen til litt film redigering, litt spilling, surfing og div. skolearbeid. + at jeg gjerne skal ha denne pc'en i fem år. Er da denne pc'en den beste til under 10k hvis jeg putter i 512 ram til?? Takk for at du gidder å svare Helt utrolig hva andre klarer å gjøre, som f.eks å stjele tråden til en annen. Dessuten finnes det et 1557 emne fra før der man kan finne utrolig mye info, og der kan man også spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå