Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei! er ute etter Service pack 1 norsk til windows xp pro, men finner den ike noe sted! noen som vet hvor jeg kan laste ned denne? mvh Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 SP1 er "død" SP1 er inkludert i SP2 Du finn den her: http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9e368d3cdb5a Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jeg vet at det er en gammel versjon ja, men jeg liker ikke sp2, og vil helller bruke sp1. er det ikke noen plass hvor jeg kan laste ned dette? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Liker ikkje SP2?? Den er stabil og fin den. Men trikset er å oppdatere til SP2 FØR du legg inn noke som helst. Aller helst bør du Slipstreame SP2 inn på XP cden din. Då vert SP2 mekka inn under vanlig instalasjon Lenke til kommentar
smh Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jeg vet at det er en gammel versjon ja, men jeg liker ikke sp2, og vil helller bruke sp1. er det ikke noen plass hvor jeg kan laste ned dette? Er det norsk eller engelsk versjon du skal ha? Kan legge ut norsk versjon til deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 norsk Lenke til kommentar
smh Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Link kommer om 5-10 min. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jeg vet at det er en gammel versjon ja, men jeg liker ikke sp2, og vil helller bruke sp1. er det ikke noen plass hvor jeg kan laste ned dette? øh... sp2 er i all hovedsak en sikkerhetsoppdatering. liker du ikke sikkerhet? Lenke til kommentar
smh Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Her er link: http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=289 Lykke til Anbefaler som dei andre her SP2, men det er jo ditt valg. Endret linken Endret 26. september 2005 av smh Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kunne ha spart dere for mye bry ved bare å gå til ITPros nedlastingsside. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jeg vet at det er en gammel versjon ja, men jeg liker ikke sp2, og vil helller bruke sp1 Kva er det med Servicepack 2 som gjer at du misliker den? Eg har høyrt om fleire som avinstallerte SP2 på grunn av sikkerhetsadvarslar i Systray, eg antar du har ein god grunn for å ikkje bruke SP2? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 for det første så går pcn treigere, for det andre så tenger jeg ikke alt det der sikkerhets crappet pga at jeg bruker avast. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det "sikkerhets crappet" er oppdateringar som skal gjere Windows sikrare, Avast kan ikkje gjere samme jobben. At PCen går treigare kan det være fleire grunnar til, det har vært mykje problemer med SP2, men det meste har gått seg til. Det må vel være betre å hindre at virus kjem inn på maskina i utgangspunktet enn å rekne med at antivirusprogrammet tar dei etterpå? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ser på enhver utgitt SP som obligatorisk! Trodde heller ikke Windows Update ville laste ned noe som helst før SP2 er inne...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå