-Teddy- Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare husk at vaskemaskinen er firkanta,står ikke på kjøkkenet,har en rund dør. og IKKE holdere for tallerkner Vår vaskemaskin står på kjøkkenet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hmmm nå har maskinen putra ferdig men det har ikke brukt vaskepulveret jeg putta inni den skuffa i maskinen....har det noe med at jeg satte med på lettstelt? skulle jeg kansje valgt et annet program? Kjenn etter om ikke den andre skuffen er våt... Lettstelt skal fortsatte bruke såpe, bruker bare litt mindre tid på vask og skylling og dermed mindre strøm til å drive trommelen og varme vannet. Geir ok... jeg tester kulørt elns nå å jeg har lagt merke til at den har brukt noe av pulveret jeg kasta oppi bare tøyet mitt blir rent så er jeg glad Mulig du brukte for mye pulver? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare husk at vaskemaskinen er firkanta,står ikke på kjøkkenet,har en rund dør. og IKKE holdere for tallerkner Vår vaskemaskin står på kjøkkenet. Da er ikke du akkurat den skarpeste skuffen i kjøleskapet... Den brukes til å vaske de skarpe knivene...*_* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare husk at vaskemaskinen er firkanta,står ikke på kjøkkenet,har en rund dør. og IKKE holdere for tallerkner Vår vaskemaskin står på kjøkkenet. Da er ikke du akkurat den skarpeste skuffen i kjøleskapet... Den brukes til å vaske de skarpe knivene...*_* Nei, for den har rund dør med et sånt vindu. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 hmmm nå har maskinen putra ferdig men det har ikke brukt vaskepulveret jeg putta inni den skuffa i maskinen....har det noe med at jeg satte med på lettstelt? skulle jeg kansje valgt et annet program? Kjenn etter om ikke den andre skuffen er våt... Lettstelt skal fortsatte bruke såpe, bruker bare litt mindre tid på vask og skylling og dermed mindre strøm til å drive trommelen og varme vannet. Geir ok... jeg tester kulørt elns nå å jeg har lagt merke til at den har brukt noe av pulveret jeg kasta oppi bare tøyet mitt blir rent så er jeg glad Mulig du brukte for mye pulver? kansje hadde i nærmere 1dl så etterpå på pakken at det skulle 0.7dl oppi... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 de sure gym sokkene fra fredag lukter ikke like jævli nå som dem gjore før jeg vaska dem så jeg satser på at maskinen har gjort jobben sin :!: Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 gymsokk? hehe... bruker du seriøst gymsokker? LOL Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 gymsokk? hehe... bruker du seriøst gymsokker? LOL går du rundt på bar beina i gymtimene? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Denne tråden har vært meget lærerik for meg. Kan verken vaske klær, ordne med oppvaskmaskinen, tørketrommelen+++ Kan med stekeovnen og tv'n så jeg overlever nok. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 ahhh takket være dette forumet får jeg på meg rene klær i morgen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Rene klær er en sak...tørre klær er noe heeeeelt annet. Det er ikke garantert at tøyet er tørt til imorgen tidlig. Jeg tar alltid en dag buffer hvis det er viktig et tøyet skal være tørt. AKIRA Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Rene klær er en sak...tørre klær er noe heeeeelt annet. Det er ikke garantert at tøyet er tørt til imorgen tidlig. Jeg tar alltid en dag buffer hvis det er viktig et tøyet skal være tørt. AKIRA tørketrommel man, tørketrommel Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Denne tråden har vært meget lærerik for meg. Kan verken vaske klær, ordne med oppvaskmaskinen, tørketrommelen+++ Kan med stekeovnen og tv'n så jeg overlever nok. Jeg skal hjelpe deg. 225 grader midt i ovnen 10-12 minutter....da får du grandiosa... Cola er sånn man kjøper på butikker. Jeg har enda ikke skjønnt hvordan pizzaen kommer inn i ovnen da...:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå