Gå til innhold

*Ønskes stengt* Linksys reklamasjon

Anbefalte innlegg

Hei som overskriften sier trenger jeg reklamasjonshjelp, eller rettere så har jeg et spørsmål.

For litt over et år siden kjøpte jeg min kjære WRT54G som har virket utmerket på Elkjøp i Skien. I går så tok routeren min natta (beskrivelse lenger ned) og problemet er at jeg bor nå i Oslo.

Nå kan man jo si at Elkjøp er Elkjøp, men det vet jeg ikke er sant. Noen buikker er private, mens andre er kjedeeid.

Så det jeg lurte på er om jeg kunne levert routeren til reperasjon hos en annen Elkjøp butikk i Oslo (eks. Storo da jeg synes den er best ;) ). Noen som vet om det går?

Siden det er søndag i dag så har jeg dessverre ikke prøvd det.

Problemet er at jeg ikke får komme inn i webinterfacet, har prøvd å tftp opp firmware med exefil fra Linksys (stod under support sidene deres), får heller ikke kontkt via ping eller webinterfacet. Har også tftpet manuelt fra Linux.

Den virker litt hvis jeg har modem og en pc tilkoblet, men da får den min ISPs Ip adresse og ikke 192.168.1.xxx adresse.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker.

Men fant ikke kvitteringen så da blir det nok en ny. Kn se om jeg fårtilbake liv i den gamle ved hjelp av JTAG. Men tror det er noe hw feil og ikke sw feil.

Men uansett så blir det ikke aktuelt lenger å gå til elkjøp. Alt har en livssyklus, inklusive routere..

God helg :D

Lenke til kommentar
Så det jeg lurte på er om jeg kunne levert routeren til reperasjon hos en annen Elkjøp butikk i Oslo (eks. Storo da jeg synes den er best ;) ). Noen som vet om det går?

Takk for tilliten :).

(Jobber på storo :p).

Det hadde gått helt fint å levere den inn så lenge du hadde hatt kvittering. Vi er pliktige til å ta reklamasjonssaker for elkjøp, uansett hvor du har kjøpt den. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...