sir-alex Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg vurdere sterkt å skaffe meg Motorola ROKR E1 etter at jeg så prisen på Plemix.com Prisen er 299 Dollar, som er det samme som cirka 1800kr Dette er billig synes jeg, er det lurt å kjøpe herifra?? Hva slags språk tror dere jeg får mobilen på?? Flere som kan være interessert?? Lenke til kommentar
HenKje Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Men det kommer vel en del tillegg på prisen pga. av toll, avgifter og moms kjenner jeg Norge rett... Men hvis ikke dette kommer i tillegg, har jeg veldig lyst på å bestille en mobil derifra. Endret 25. september 2005 av HenKje Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Men det kommer vel en del tillegg på prisen pga. av toll, avgifter og moms kjenner jeg Norge rett...Men hvis ikke dette kommer i tillegg, har jeg veldig lyst på å bestille en mobil derifra. Jeg husker at det var en som kjøpte Panasonic Vs3 fra plemix, han betalte ikke så mye ekstra. Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Men det kommer vel en del tillegg på prisen pga. av toll, avgifter og moms kjenner jeg Norge rett...Men hvis ikke dette kommer i tillegg, har jeg veldig lyst på å bestille en mobil derifra. prisen blir: 1800 kr * 1.25 (norsk moms) = 2250 i tillegg skal posten ha eit lite gebyr for å krevja inn momsen, trur det er ca 175 kr. totalen blir då: 2425 pluss eventuell frakt. ja, du kan no legge til 180 kroner om du vil regne med den faktiske kursen på us dollar. 2605 kroner skal det vel då blitil slutt! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Noen som kan bekrefte eller avbekrefte at man må betale toll fra denne butikken?? kan de fikse så man slipper tollen Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen som kan bekrefte eller avbekrefte at man må betale toll fra denne butikken?? kan de fikse så man slipper tollen går ut i frå at butikken ikkje ligg i norge, og då skal det betalast avgift på varer over 200 kroner. www.toll.no Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Alt som kjøpes fra utlandet til over 200 kr skal det betales toll på. Det er alt du behøver å vite. Men du kan jo være heldig og pakken din slipper igjennom nåløyet...men ikke regn med det. Du øker sjansen om du kan få butikken til å skrive på pakken at det er en gave. AKIRA Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Mva eller moms heter de 25% som man må betale ekstra. Når det gjelder merking av pakke som gave så er beløpsgrensen på 1000,- norske kroner. Lenke til kommentar
HenKje Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hva skjer noe med telefonen, hvordan er det bed garanti og slik? må man sende den til plemix og bruke en haug på porto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå