Chris_lox Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg skal snart kjøpe meg vannkjøling, og var egentlig klar til å bestille zalman reserator plus. Men så gikk x800xt kortet mitt til #elvete, så jeg sendte det tilbake til netshop. Da de ikke hadde flere igjen på lager fikk jeg et x850xt-pe tilbake! Netshop Så nå skal jeg kjøpe vannkjøling. Har sett litt på dette settet. Men skal jo kjøle gpu også. Så da lurer jeg på om noen kunne finne en vannblokk som er god nok, må kjøle ram. Og så hvilken type slanger osv jeg må ha. Er helt blank når det gjelder vannkjøling! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 X800 og X850 tar vel de samme kjøleblokkene som Zalman har, bare pass på å ha ram kjølere ved siden av. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 tenkte på vannkjøling av rammen, er det noen gode blokker der ute til x850xtpe som kjøler gpu og ram? Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har dette settet med kjøling til et X850 kort. Problemet er at hvis du kobler til chipsetkjøling og grafikkortkjøling så begynner pumpen å bråke noe forferdelig. Sjekk på forumet til www.microplex.no, vi er ivhertfall to som har akkurat samme problem. Jeg benytter aquacomputer sin kjøler både for chipset og grafikkort. Kjølinga er forsåvidt mer enn bra nok, men jeg innrømmer at jeg kjøpte dette settet først og fremst for å få en stillegående PC. Kjempeskuffet over MIST og Microplex..... Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har ikke noe ploblemer med dette settet.. Er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Porsta Skrevet 03/10/2005 : 21:32 Jeg har ikke noe ploblemer med dette settet.. Er kjempefornøyd inv_biggrin.gif Godt å høre, har en annen tråd på gang, kanskje noen kunne hjelp meg : Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå