Stifi Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Heisann! I dag skulle jeg unistallere valve/steam. Men når jeg skulle gjøre det,så kom det opp en melding: "could not open install.log file" Hva gjør jeg? Håper på svar. MvH; Steffen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Slett steam-mappa, og kjøre en register-rens etterpå. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Slett steam-mappa, og kjøre en register-rens etterpå. Hvordan kjører jeg en "register-rens "? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du burte ha CCleaner installert på maskinen. Download finner du på programmer.no eller søk. Det er ikke nødvendig å hake av alle mulighetene, bruk bare noen få ellers sletter den instilleiner som er gode å ha fra gang til gang. Den har også en fin mulighet for cookie-handtering. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Du burte ha CCleaner installert på maskinen. Download finner du på programmer.no eller søk.Det er ikke nødvendig å hake av alle mulighetene, bruk bare noen få ellers sletter den instilleiner som er gode å ha fra gang til gang. Den har også en fin mulighet for cookie-handtering. Hm.. Så du sier at: dette programet fjerne det? Uten at jeg trenger å slette mappa og installere det på nytt. Så unistallere det igjen Eller? Edit: hvordan bruker jeg dette programet? noe som har en liten forklaring? Har fixsa det nå. Takker være: Tordenflesk Endret 25. september 2005 av elfag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå