tatus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Klarer ikke lenger og komme inn på routeren min, av type zyxel prestige 600. ISP er iflg ipconfig, Firstmile, som jeg har hatt lenge, men som nå eies av NGT. Problemene med dette oppstod før NGT kom inn i bildet, så jeg lurer på om det kan være noe med nettverkskortet eller noen innstillinger på maskinen..? Det var også en liten periode hvor routeren var synlig under mine nettverkssteder, hvor jeg da kunne klikke på den og gå rett inn i routeren uten og bruke browseren. Noen tips? Lenke til kommentar
henny Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 reset bruk default password Lenke til kommentar
tatus Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Du mener reset, som i reset..? Ikke bare skru av og på..? I så fall er det noe jeg aldri har gjort. Ikke vet jeg om jeg tør heller.. Men hva er det som skjer ved en reset, og hva må jeg gjøre..? Lenke til kommentar
tatus Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Ingen som vil hjelpe en stakkars "dork". Forklarer jeg meg for dårlig kanskje..? Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ring Firstmile da vel Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) finnes en litt side vei inn til noen av dem routern test : http://192.168.1.1/rpFWUpload.html (da kan du resete den) bytt ut 192.168.1.1 med ip'en til routen. Endret 26. september 2005 av ranvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå