iCodden Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei, jeg skal kjøpe meg ny mp3 spiller. Den skal være passe liten, lett, 2-20GB, fin design og godt batteri. Jeg har sett på Creative zen micro, Creative zen sleek, Apple iPod mini 4 og 6 GB, Apple iPod nano 2 og 4 GB og Olympus m:robe MR-100. Jeg liker veldig godt Olympus m:robe MR-100. Men jeg hvet ikke om det er denne jeg bør kjøpe! Hva annbefaler dere? Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Er det ingen som hvet noe Er apple iPod nano noe bra? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er det ingen som hvet noe Er apple iPod nano noe bra? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=474368 Går jo ann å lete "litt"... Lenke til kommentar
pydi Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg har kjøpt ipod nano og er storfornøyd... den er drit lekker og spiller bra også... og veier ingenting... har ikkje fått noen riper på den enda... har hatt den i en uke ca... et godt kjøp... Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hvis du er opptatt av utseende og størrelse samt god lagringsplass (iforhold til størrelse) så er det vel lite som kan konkurrere med ipod nano pr dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå