Gå til innhold

FM sender til ipod nano..

phax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte den bra best buy da jeg var i usa selv.

her er linken fra butikken jeg kjøpte den hos.

http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?id...2&type=category

forresten, jeg liker ikke apple produkter. Så absolutt ikke nano nei. Bruker sony mp3 spiller.

edit: glemte å svare på spørsmålet ditt :p har belkin fm transmitter. og den fungerer helt greit. Kan endre på hvor i fm båndet du skal spille til, men kjøpte den til min mor så vet ikke så veldig mye om bruk ellers.

Endret av rakib
Lenke til kommentar

Hvis ikke ladingen er så veldig viktig for deg, og du vil kunne velge mellom flere frekvenser, samt spare litt penger, tror jeg du burde klare deg fint med en Audia X fra Digiana (som du kan kjøpe fra mahadet.no). Den kan kobles til batterieliminator (sigarettenneradapter følger med), og du kan velge frekvenser mellom 88 og 108 MHz med steg på 0.1 MHz. Rekkevidden er god nok til bruk i bil (2 - 10 meter).

Andre fordeler over Monster-saken nevnt tidligere her er at den kan kobles til alt med minijack-plugg, og den kan uten problemer brukes utenfor bilen hvis du har et AAA-batteri i den.

At den er billigere er jo heller ikke noen ulempe.

EDIT: Ser ut som om den ene av Monster-sakene har fritt valg av frekvenser, ikke bare et par forhåndsdefinerte.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...