phax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 heihå, får ipod nano'n min opp fra usa idag og skulle gjerne hatt en FM sender så jeg kunne hørt på den i bilen. noen som har noen anbefalinger å komme med? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 itrip skal passe og er dedikert til ipodene. bruker en annen men husker ikke navnet på den Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 hm.. men ser ikke ut som den pluggen passer utifra bildet da? den lille tappen atmed minijack´n. kan ikke sjekke hvilken du bruker da? du har nano forresten? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) kjøpte den bra best buy da jeg var i usa selv. her er linken fra butikken jeg kjøpte den hos. http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?id...2&type=category forresten, jeg liker ikke apple produkter. Så absolutt ikke nano nei. Bruker sony mp3 spiller. edit: glemte å svare på spørsmålet ditt har belkin fm transmitter. og den fungerer helt greit. Kan endre på hvor i fm båndet du skal spille til, men kjøpte den til min mor så vet ikke så veldig mye om bruk ellers. Endret 26. september 2005 av rakib Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Monster iCarPlay Wireless Plus FM sender and charger for Apple iPod Monster iCarPlay FM sender og lader for Apple iPod Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 ok, såpass dyrt. nei tror jeg skal drøye den litt da. men takker for svar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du bestiller fra usa da.. Koster ikke så mye derifra. Syns selv den prisen komplett er altfor mye Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hvis ikke ladingen er så veldig viktig for deg, og du vil kunne velge mellom flere frekvenser, samt spare litt penger, tror jeg du burde klare deg fint med en Audia X fra Digiana (som du kan kjøpe fra mahadet.no). Den kan kobles til batterieliminator (sigarettenneradapter følger med), og du kan velge frekvenser mellom 88 og 108 MHz med steg på 0.1 MHz. Rekkevidden er god nok til bruk i bil (2 - 10 meter). Andre fordeler over Monster-saken nevnt tidligere her er at den kan kobles til alt med minijack-plugg, og den kan uten problemer brukes utenfor bilen hvis du har et AAA-batteri i den. At den er billigere er jo heller ikke noen ulempe. EDIT: Ser ut som om den ene av Monster-sakene har fritt valg av frekvenser, ikke bare et par forhåndsdefinerte. Endret 27. september 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå