Gå til innhold

Hva er din mest pinlige situasjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker godt de første timene i wow. Virra rundt og brukte /say når jeg skulle ha grupper. Ble mer og mer forbanna av at det aldri var noen som ville joine meg, eller invitere meg med når de tydelig spamma etter grupper til quester jeg hadde. Tror nok jeg var rundt lv15 eller noe sånn jeg fant ut at man fikk tilgang til et større publikum når man brukte /4 LFG: blablabla

 

Videre var jeg ikke klar over at du kunne bruke banken sine slotter til å lage ting i. Så jeg kjøpte plass til å legge inn bager, men brukte ikke de andre gratis slottene før jeg godt igang med spillet :blush:

Lenke til kommentar

Rundt tiden jeg tasset rundt i Ashenvale, (Tauren på PvE-server) gjorde jeg en heller idiotisk ting. Hadde ikke helt greie på dette med PvP og sånt, men forsto såpass at players kun kunne angripe hverandre når de hadde pvp på. Fett nok, tenker jeg, og tar like greit en løpetur gjennom Astranaar. Fattet ingenting når vaktene gikk løs på meg. Det var flaut nok, men det varste var at jeg gjorde det enda en gang for å være sikker på at jeg hadde pvp av :blush:

 

:p

Lenke til kommentar
Jeg klarer i den hektiske tilstanded å trykke "greed", da jeg ikke tenkte på at krysset betydde "pass" (tenkte at det var "hide" eller noe).

Har blitt utsatt for 2 "ninjaing" pga det nye loot systemet i ZG, At folk ikke vet at X'en er pass, men de lærte det det hard way. som du og sikkert gjorde ;)

En mage ninjalootet plate fra meg pga det nye systemet også :(

Det nye systemet føre bare til misforståelser, og det ender med at vi må passe på alt likevel, for å rolle manuelt. Synes blizzard gjorde en dårlig forandring der jeg.

Lenke til kommentar
Jeg klarer i den hektiske tilstanded å trykke "greed", da jeg ikke tenkte på at krysset betydde "pass" (tenkte at det var "hide" eller noe).

Har blitt utsatt for 2 "ninjaing" pga det nye loot systemet i ZG, At folk ikke vet at X'en er pass, men de lærte det det hard way. som du og sikkert gjorde ;)

En mage ninjalootet plate fra meg pga det nye systemet også :(

Det nye systemet føre bare til misforståelser, og det ender med at vi må passe på alt likevel, for å rolle manuelt. Synes blizzard gjorde en dårlig forandring der jeg.

Det er jo bare å greede alt, mens de som trenger det trykker need?

Lenke til kommentar
Og nettopp derfor er det blitt mye enklere å ninjaloote =/

Nå snakket disse om at de ninjalootet ved å trykke "greed", noe jeg ikke kan forstå ettersom de som virkelig trenger det trykker "need". Og hvordan kan det være lettere å ninjaloote nå? Nå har du 2 knapper som gjør at du ikke får itemet "greed/pass" mot 1 før "pass".

Jeg har ikke lest alt som sto her men, hvis alle trykker greed for ingen trenger det. da kan man jo bare rolle need for å få det.

Lenke til kommentar
Og nettopp derfor er det blitt mye enklere å ninjaloote =/

Nå snakket disse om at de ninjalootet ved å trykke "greed", noe jeg ikke kan forstå ettersom de som virkelig trenger det trykker "need". Og hvordan kan det være lettere å ninjaloote nå? Nå har du 2 knapper som gjør at du ikke får itemet "greed/pass" mot 1 før "pass".

Jeg har ikke lest alt som sto her men, hvis alle trykker greed for ingen trenger det. da kan man jo bare rolle need for å få det.

Det er jo akkurat like lett som før.

 

Før: hvis ingen trengte og alle trykker pass, er det bare å rolle for å få det.

Og hvis ingen trenger det så er lite skade skjedd uansett.

 

Virker som folk ikke forstår at det er meningen at alle som ikke trenger itemet trykker greed, mens de som trenger det trykker need, da ordner alt seg. Kanskje det er ordet "greed" som gjør dette. De burda kanskje heller kalt det "dont need, but want".

 

Edit: Pinligste situasjon: Da jeg fant ut at jeg hadde lagt ut og solgt libram of constitution på ah for 54s i stedet for 54g.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Synes dette er rotete, når det dropper cards, eller andre verdifulle ting som ingen egentlig trenger. Noen needer, noen greeder osv. Men sånn med henhold til grønne boe's er det helt greit, så slipper man å passe på hvem som sa "n" og "g" osv ;)

 

 

OT: Vel, i ettertid så har det vert litt pinlig, da jeg har solgt to bra blå items rundt lvl 30 for ørlite grann over verdien av et grønt item :D Kunne sikkert tjent 20g mere en det jeg gjorde :cry:

Lenke til kommentar
Og nettopp derfor er det blitt mye enklere å ninjaloote =/

Nå snakket disse om at de ninjalootet ved å trykke "greed", noe jeg ikke kan forstå ettersom de som virkelig trenger det trykker "need". Og hvordan kan det være lettere å ninjaloote nå? Nå har du 2 knapper som gjør at du ikke får itemet "greed/pass" mot 1 før "pass".

Jeg har ikke lest alt som sto her men, hvis alle trykker greed for ingen trenger det. da kan man jo bare rolle need for å få det.

Det er jo akkurat like lett som før.

 

Før: hvis ingen trengte og alle trykker pass, er det bare å rolle for å få det.

Og hvis ingen trenger det så er lite skade skjedd uansett.

 

Virker som folk ikke forstår at det er meningen at alle som ikke trenger itemet trykker greed, mens de som trenger det trykker need, da ordner alt seg. Kanskje det er ordet "greed" som gjør dette. De burda kanskje heller kalt det "dont need, but want".

 

Edit: Pinligste situasjon: Da jeg fant ut at jeg hadde lagt ut og solgt libram of constitution på ah for 54s i stedet for 54g.

Vel.. jeg mener det har blitt lettere.

Før så pleide man å skrive "N" eller "G".. nå kan man bare vente til alle de andre trykker greed (hvis ingen trenger det) så kan man bare trykke need så for man det selv og kan selge det på AH.

 

Hmm min mest pinlige situasjon. Har ingen jeg, er perfekt

Lenke til kommentar

Vel.. jeg mener det har blitt lettere.

Før så pleide man å skrive "N" eller "G".. nå kan man bare vente til alle de andre trykker greed (hvis ingen trenger det) så kan man bare trykke need så for man det selv og kan selge det på AH.

 

Hmm min mest pinlige situasjon. Har ingen jeg, er perfekt

Jepp. Jeg mener også det har blitt lettere. Slipper å skrive n/v. Men en som mente det var lettere å ninjaloote nå. Det er akkurat like lett.

Lenke til kommentar
ser ikke noe feil med "hvordan shard"

kanskje hvilken ville funka bedre.

 

Hvem shard :wee:

[OT-mode]

Hmm. Hva med hvilken shard?

Hvordan:

1 på hvilken måte, hvorledes, åssen h- gikk det med deg til eksamen? / h- redusere skadevirkningene?

2 av hvilken beskaffenhet, hva slags (type) h- er han?

 

Hvilken:

hvilken pron hvilket, hvilke (norr hvílíkr) som spørrende pron

1 hva slags hvilke problemer tror du vil oppstå? / nå vet De hvilke interesser som står på spill

2 hva for en (et, noe, noen) av et bestemt antall hvilket skonummer bruker han? / hvilket? hva (behager)?

3 i utrop: h- dag! for en dag / som relat pron: den (det, de) som du aner ikke hvilket mas det har vært i dag! / ta h- du vil! / foreld: huset i hvilket konsulen bodde som konsulen bodde i / han ville bli rik, hvilket han også ble noe (som) .

[/OT-mode]

Lenke til kommentar
Og nettopp derfor er det blitt mye enklere å ninjaloote =/

Nå snakket disse om at de ninjalootet ved å trykke "greed", noe jeg ikke kan forstå ettersom de som virkelig trenger det trykker "need". Og hvordan kan det være lettere å ninjaloote nå? Nå har du 2 knapper som gjør at du ikke får itemet "greed/pass" mot 1 før "pass".

Tror jeg ble litt misforstått. Før hadde man 2 knapper, "roll" og "pass". Da hadde vi som regel i party at vi rollet på alt av BoE, men passet på alt BoP, og rollet manuelt.

 

Med det nye systemet, kan det skje mange tabber. Noen passer av gammel vane, mens andre igjen benytter seg av det nye systemet. Andre ganger så trykker folk "greed", fordi den knappen er akkurat på samme sted som den gamle "pass" knappen, og den lille X knappen er vanskelig å se. Når det er snakk om grønt BoE, så hender det titt og ofte at folk trykker need, selv om de ikke trenger. Dette kan også være pga. at den nye "need" knappen er der den gamle "roll" knappen var.

Lenke til kommentar

Det mest pinlige var nå på fredag, da en priest i guildet lurte ALLE til å tru at han hadde disenchanta Crimson chocker.. alle "klikka" nærmest i raid chat, jeg trudde jo selfølgelig på det. det var litt flaut når han etterpå sa at han ikke hadde gjort det:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...